Hond blaft in bench

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Hond blaft in bench

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 00:09

Mijn hond maakt enorme drama in de bench 's aavonds als wij uit logeren zijn.. thuis is er niks aan de hand. Gaat ze voor ik naar bed ga uit en in de bench en dan gaat ze slapen, maar op t moment dat wij naar mijn beste vriendin gaan voor een weekend gaat ze enorm zitten blaffen in de bench als iedereen boven is.. blaffen, piepen en soms zelfs een beetje janken. Dit heeft ze nooit gedaan in de keten dat ze mee ging, Dit gedrag is pas de 2e keer. Ze is nu 1 jaar oud en er is niks in Dit huis gebeurt met haar.

Behalve het piepen en blaffen in de bench plast ze hier ook in huis, Dit doet ze ook alleen bij mn beste vriendin thuis, bij andere vrienden niet.

Enig idee wat Dit kan zijn?

Billy

Re: Hond blaft in bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:30

Onzekerheid. Ze is helemaal alleen beneden op een plek die ze niet kent en vindt het spannend om alleen te zjn. Daarom roept ze haar roedel naar zich toe

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 02:03

Dat denk ik ook.
Kun je haar niet mee naar boven nemen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 07:23

Merk ik bij onze hond ook dat ze op onbekende plekken meer blaft. En dat is nu ook erger dan toen ze nog een pup was.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:32

Onze honden kunnen op vreemde plekken ook niet fijn alleen blijven. Ik slaap altijd met de honden op mijn slaapkamer bij bezoek.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:01

Ik vind het wel logisch.
Ze zit in een vreemd huis opgesloten in de bench.
Dus ze linkt waarschijnlijk nu het huis van je vriendin met iets naars.
Als je haar persé in de bench wil houden 's nachts, kun je haar misschien bij je vriendin meenemen naar de slaapkamer, en haar naast je bed laten slapen.