Helaas hebben we maar een klein jaar van je mogen genieten, want je piepte er plotsklaps tussen uit. Je liep op een plek waar je niet hoorde te wezen.
Jij zag de auto niet en de auto jou niet.
Dag lieve Suusje.
[BB-ITP] Meet our new little Frenchie , SUUS !

Op 17-01 was m'n één van mijn hondjes er niet meer, mijn franse kind waarvan ik dacht dat je moeder was vreemd gegaan met een chiwuaua, mijn prematuurtje die ik als baby weken tussen mijn boezem heb rondgedragen, mijn hieperdepiep stuiter hondje die ik soms achter dik behang kon plakken en Lilly d'r boezemvriendin.
Het was stil in huis, niet alleen voor mij maar ook Lilly was niet graag meer thuis maar liever bij mijn moeder die ook hondjes heeft.
Heel snel kwam het besluit dat er een ander hondje bij kwam.
Mijn gevoel was er niet aan toe , maar het besluit was er en of ik dan lang of kort zou wachten ... Suus kreeg ik er niet mee terug.

Daarom is vanaf 28 januari Saartje in ons leven

En ondanks het verdriet verdient zij inmiddels eigenlijk ook wel een topic.
Want ze is ook heel leuk

7 weken oud frummeltje, dikste van het nest.

Met 8 weken kwam ze bij ons wonen, en al snel was mevrouw gesetteld.
Op mijn bank wel te verstaan

Al snel mocht Zusje ( haar bijnaam ) mee naar de paardenstallen.

Inmiddels woont ze ruim 5 weken bij ons en is ze niet meer weg te denken.
Ze is hyper , hangt in m'n gordijnen, knaagt stoelpoten aan (Beter gezegd waaraan niet ) , Puppypads worden verslonden tot sneeuw in de woonkamer , drolletjes gedraaid op de mat maar wat ben ik blij dat ze hier woont. Dat ik deze keuze heb gemaakt.
Afgelopen zaterdag mocht ze mee naar een fotomeeting, erg leuk want die puppytijd gaat zo snel.
Nu kunnen we zeggen 'we hebben de foto's nog '

https://mpimage.wixsite.com/mpimage/franse-bulldogs
Bedankt fotografen !
We hopen dat Saartje meer geluk in het leven mag hebben dan Suus.