Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RosaZorro schreef:Bedankt voor je reactie mizora!
White_flame ik bedoel ook niet te zeggen dat je hond niet alleen kan laten. Vind alleen wel dat je minimaal wekelijks tijd moet hebben voor een uitgebreid rondje.
Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg en dit topic mag gesloten worden(;
white_flame schreef:Ann99 schreef:Deze honden hebben niks te lijden hoor. Heb je niks te doen?
Hahaha kort door de bocht, maar redelijk waar. Natuurlijk wel afhankelijk of je een drukke hond hebt gekocht of niet.
RosaZorro schreef:Bedankt voor je reactie mizora!
White_flame ik bedoel ook niet te zeggen dat je hond niet alleen kan laten. Vind alleen wel dat je minimaal wekelijks tijd moet hebben voor een uitgebreid rondje.
Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg en dit topic mag gesloten worden(;
white_flame schreef:Nou, ik denk dat er heel uiteenlopende meningen zijn.
Onze hond ligt soms ook gewoon een hele dag vast, en die word niet tussendoor even naar buiten gelaten. Een gezonde hond kan dan ook gewoon makkelijk 24 uur zijn ontlasting ophouden zonder daar last van te hebben.
Onze hond ligt deze tijden vast, met water, eten, mand etc.
Maandag: vrij (eerst van 8 tot half 5 vast)
Dinsdag: vast van half 8 tot half 1
Woensdag vast van 8 tot half 5
Donderdag; los
Vrijdag: vast 8 tot 2 (eerst van 8 tot half 5)
En meestal als ik thuis kom kijkt ze niet eens op en blijft lekker in haar mand liggen achter in de gang.
Ik geloof dan wel zeker dat het niet met elke hond kan!
Maar ook dat er honden zijn die het allemaal niet zo veel uit maakt.
En je ook zeker goed over na moet denken bij het aanschaffen van een hond
Kidde schreef:white_flame schreef:Nou, ik denk dat er heel uiteenlopende meningen zijn.
Onze hond ligt soms ook gewoon een hele dag vast, en die word niet tussendoor even naar buiten gelaten. Een gezonde hond kan dan ook gewoon makkelijk 24 uur zijn ontlasting ophouden zonder daar last van te hebben.
Onze hond ligt deze tijden vast, met water, eten, mand etc.
Maandag: vrij (eerst van 8 tot half 5 vast)
Dinsdag: vast van half 8 tot half 1
Woensdag vast van 8 tot half 5
Donderdag; los
Vrijdag: vast 8 tot 2 (eerst van 8 tot half 5)
En meestal als ik thuis kom kijkt ze niet eens op en blijft lekker in haar mand liggen achter in de gang.
Ik geloof dan wel zeker dat het niet met elke hond kan!
Maar ook dat er honden zijn die het allemaal niet zo veel uit maakt.
En je ook zeker goed over na moet denken bij het aanschaffen van een hond
Uhh...ik heb verder niet veel met honden, maar ben ik de enige die dit sneu vind? Hij ligt op sommige dagen 8,5 vast in zijn eentje
Goof schreef:TS, de hele dag alleen, tja, dat is mijn hond ook. Dat moet kunnen. Echter vind ik wel dat er dan in de vrije uren voldoende met de honden gedaan moet worden en dat ze voldoende beweging en aandacht moeten krijgen.