Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mawrr schreef:Good.
Ik vind het heel sneu van de dolfijn, maar ik ben blij voor 'm dat ie daar niet langer hoeft te zitten. Ik walg van het Dolfinarium.
Citaat:Maar het Dolfinarium denkt niet dat Skinny een beroerd leven heeft gehad door de gevangenschap. ,,Een dolfijn die dagelijks stress ondervindt, wordt niet zo oud.''
HorseyDude schreef:Mawrr schreef:Good.
Ik vind het heel sneu van de dolfijn, maar ik ben blij voor 'm dat ie daar niet langer hoeft te zitten. Ik walg van het Dolfinarium.
Hier ook. Maar het was een ZIJ en geen HIJ. Btw om het nog erger te maken: ze verhuizen de bruinvissen van het Dolfinarium (groot bassin) naar Neeltje Jans in Zeeland (klein bassin).
Dolfi takelt af, en HOE!
Mars schreef:Wat verdrietig dat dat mooie dier haar leven in een badkuip heeft moeten slijten en truucjes voor de mensen moest doen. Enig positieve is dat aan het lijden in ieder geval een einde is gekomen...
Captain schreef:Mars schreef:Wat verdrietig dat dat mooie dier haar leven in een badkuip heeft moeten slijten en truucjes voor de mensen moest doen. Enig positieve is dat aan het lijden in ieder geval een einde is gekomen...
Paarden slijten hun leven ook in de wei en moeten allerlei huppelpasjes maken terwijl er iemand op zit. Ook zielig?
Mooie leeftijd heeft ze bereikt. Zo oud was ze vast niet geworden als ze zo verschrikkelijk ongelukkig was door alle mishandelingen..
Captain schreef:Mars schreef:Wat verdrietig dat dat mooie dier haar leven in een badkuip heeft moeten slijten en truucjes voor de mensen moest doen. Enig positieve is dat aan het lijden in ieder geval een einde is gekomen...
Paarden slijten hun leven ook in de wei en moeten allerlei huppelpasjes maken terwijl er iemand op zit. Ook zielig?
Mooie leeftijd heeft ze bereikt. Zo oud was ze vast niet geworden als ze zo verschrikkelijk ongelukkig was door alle mishandelingen..
dierenfan schreef:Tja hoe kritisch men ook kan zijn en hoe graag ik dieren ook zie in hun natuurlijke omgeving sorry maar ik kan genieten in het dolfinarium. Ja er zijn punten waar ze voor mij te ver in gaan maar als een dolfijn in gevangenschap zo oud kan worden dan zal een hoop wat mensen klagen over het dolfinarium zwaar overtrokken zijn.
Maar tja het is wel leuk om met de grote club aan te sluiten en mee te zeuren natuurlijk over hoe enorm fout het dolfinarium wel is.