Moderators: Essie73, Firelight, xingridx, Muiz, NadjaNadja
HorseTopShop schreef:Kan je niet met hem gaan trainen?
1 Van de eerste dingen die ik mijn honden altijd leer is dat ze niks zelf in hun mond mogen stoppen. Alleen op commando.
Ik kan bij wijze van spreken mijn bord met eten op de grond zetten en weg gaan. Als ik terug kom ligt alles er nog.
Ook trainingssnoepjes blijven weleens op de salontafel liggen. En die blijven ook echt netjes liggen.
HorseTopShop schreef:Waar slaat dat op Kugger?
Ik zie wel heel erg veel reacties van jou voorbij komen waarbij je andere afzeikt en raar reageert.
HorseTopShop schreef:Ik ben echt van mening dat dit aan te leren is. Maar er zal heel veel tijd in gaan zitten en veel frustraties met zich meebrengen. Maar die frustraties zijn er nu ook al![]()
Ik kan er altijd wel een beetje om lachen. Die eigenwijze honden
Kuggur schreef:HorseTopShop schreef:Waar slaat dat op Kugger?
Ik zie wel heel erg veel reacties van jou voorbij komen waarbij je andere afzeikt en raar reageert.
Mijn reactie sloeg simpelweg op je raad, en dat iets dat jouw individuele honden is aan te leren wellicht niet of in ieder geval veel moeilijker zou kunnen zijn in het geval van de hond van de TS.
Op die persoonlijke sneer van je ga ik verder niet in.
maj0 schreef:HorseTopShop schreef:Ik ben echt van mening dat dit aan te leren is. Maar er zal heel veel tijd in gaan zitten en veel frustraties met zich meebrengen. Maar die frustraties zijn er nu ook al![]()
Ik kan er altijd wel een beetje om lachen. Die eigenwijze honden
Maar hoe dan? Hoe kan ik mijn hond leren niet op het aanrecht te komen als ik er niet bij ben?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, soesie en 38 bezoekers