Hondje geopereerd..

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yenni

Hondje geopereerd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-17 20:50

Hallo! Vanmorgen is ons hondje geopereerd aan haar tanden, helaas moesten al haar tandjes eruit omdat de meeste los zaten. Ze is volledig onder narcose geweest en we mochten haar om half 6 ophalen. Nu is ze dus al een paar uurtje thuis, ze heeft al wat gedronken en gegeten (wat vlees uit blik). Ze mag de eeste week geen brokken.

Nu is ze heel draaierig en heel onrustig.. ik weet niet zo goed hoe ik haar gerust kan stellen.. ze ligt nu bij mij op de bank (wat ze normaal niet mag). Ze heeft voor 6 dagen nog pijnstilling gekregen en heeft vanmorgen ook pijnstilling gehad.

Nu wil ik haar graag helpen maar weet niet goed hoe..

Groetjes Yenni

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:54

Bij haar blijven, wat je nu doet is helemaal goed. Ze is waarschijnlijk van slag door de narcose. Morgen zal het wel weer een stuk beter zijn.

Mijn hondje is recent ook onder narcose geweest en was daarna ook helemaal in paniek als ik hem alleen liet. Maar toen de narcose goed uitgewerkt was, toen was het ook weer goed.

donnar

Re: Hondje geopereerd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:55

Onze hond had het na een sterilisatie, gelukkig zei de dierenarts het erbij dus was het niet eng. Ze had toen een bepaalde pijnstiller gekregen waardoor ze ging hallucineren. Daardoor deed ze heel raar.

Ik heb toen een nachtje bij haar geslapen beneden en daarna ging het goed.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-17 20:56

Oke dankjewel! Vind het heel sneu om haar zo te zien. Hoop dat het morgen beter gaat. Morgen moet ik gewoon naar school en mijn moeder moet werken maar ik laat haar niet graag alleen.... hopen dat het morgen beter gaat..

Slapen gaat ze al een jaar mee naar boven dus ze is vannacht niet alleen

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:31

Ik ben altijd erg hier in maar na operatie geef ik s avonds nog volle of halve dosis pijnstilling dus idd dubbel op. Mijn honden hoeven geen pijn te lijden als ik het kan voorkomen.

Maar ik heb grote honden die zo n dubbele dosis zonder nadelige gevolgen gewoon verwerken.

Mijn dierenarts is het niet echt met mij eens maar weet ook wel dat als ik het niet nodig vind dat ik het nooit zou doen. Nu worden ze ook niet wekelijks geopereerd gelukkig haha

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:33

Mijn hond is vorige week geopereerd, was wel super wakker maar toch erg aanhankelijk
dus ik ben op de bank blijven samen samen met hem, ik lag op de rand :P en meneer de hele bank maar oke, dat heb ik wel voor hem over :P

Iris,
Tamme ratjes: Pom, Urson, Sepp, Timber, Kalju, Matice, Xiebe, Raf & Tika
12.5/25 start 27-05-2020

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie