Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A3a1 schreef:Maar uiteindelijk, zijn de meeste katten toch het gelukkigste alleen, is mijn indruk.
poes schreef:Sja, tot het een keer goed fout gaat en de ene kat constant doodsbang is. Dan ga je echt anders denken. Zeker bij binnenkatten, omdat idd de ruimte toch beperkter is. Zwerfkatten groepen samen uit vrije wil, en die hebben wel ruimte, en vaak doen ze dat ook omdat ze op dezelfde plekken eten vinden bvb.
Ik had dus een koppel katten die op een gegeven moment ging vechten (is uiteindelijk overgegaan) maar als ik zie hoe gelukkig de kattin alleen is...
Kitty1985 schreef:poes schreef:Sja, tot het een keer goed fout gaat en de ene kat constant doodsbang is. Dan ga je echt anders denken. Zeker bij binnenkatten, omdat idd de ruimte toch beperkter is. Zwerfkatten groepen samen uit vrije wil, en die hebben wel ruimte, en vaak doen ze dat ook omdat ze op dezelfde plekken eten vinden bvb.
Ik had dus een koppel katten die op een gegeven moment ging vechten (is uiteindelijk overgegaan) maar als ik zie hoe gelukkig de kattin alleen is...
Katten horen ook niet binnen te zitten
poes schreef:Genoteerd. Kzal het hare Hoogheid vanavond zeggen als ze zich nog eens uitrekt op mijn dure hoofdkussenDoodongelukkig is ze. Misschien kun je haar komen redden en weer op straat gooien
Want daar wordt de wereld beter van, van straatkatten die we dan maar gewoon laten lopen
Laat het op t-shirts drukken
poes schreef:Sja, tot het een keer goed fout gaat en de ene kat constant doodsbang is. Dan ga je echt anders denken. Zeker bij binnenkatten, omdat idd de ruimte toch beperkter is. Zwerfkatten groepen samen uit vrije wil, en die hebben wel ruimte, en vaak doen ze dat ook omdat ze op dezelfde plekken eten vinden bvb.