Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Najoveh

Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 11:40

Sinds zaterdag wonen hier 3 hele knappe opvangdames van Knaagdierenopvang Wind Whistler.
Ik ving voor die opvang al cavia's op en nu zocht ze nog opvanggezinnen voor hamsters. Aangezien ik 3 kooien vrij heb (wil minderen met mijn eigen hamsters :+ ) bood ik me aan om een aantal hamstertjes in huis te nemen.

Als eerste is er het beeldschone syrtje Laura <3
Laura is heel rustig, lief en tam, al is ze nog wat onzeker en voorzichtig. Niet raar natuurlijk want ze woont hier nog maar een paar daagjes. Toch komt ze al graag snoepjes van me aannemen, vind ze het prima om opgepakt te worden zolang het maar heel rustig gebeurd en scharrelt ze heel happy rond in haar hok.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan is er het prachtige russenbolletje Evangeline. Evangeline is de 'oermama' van een hele familie rusjes die binnen kwamen in de opvang. Ze heeft een prachtig blauw wildkleurig vachtje, is een mooi bolletje en is super relaxed. Oppakken, snoepjes eten, kooi verkennen, nieuwe dingen? Allemaal prima voor madame!
Evangeline heeft een verdacht bol buikje, dus de kans bestaat dat ze nog eens mama gaat worden. <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Babybuikje?
Afbeelding

En last but not least, de super cute Tiana. Tiana is een dochtertje van Evangeline. Ze zit deels in wintervacht waardoor ze een mooi wit vachtje heeft en is een stukje slanker en actiever dan haar mama. Ze is wel even lief en tam en kan bedelen als de beste <3 Tiana moet nog minstens 2 weken hier blijven om zeker te zijn dat ze niet zwanger is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Diane_

Re: Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:45

Ah, nog helemaal nog geen reacties voor deze schattige hamsters! Dan bij deze. :)
Ik vind Tiana haar kleurtje erg mooi!

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 17:20

Dank je wel!
Tiana is inderdaad prachtig, en ook super lief <3 'helaas' komt haar mooie vachtje doordat ze in wintervacht zit, dan worden ze wit(ter). Als ze terug haar normale vacht heeft zal ze dezelfde kleur zijn als haar mama Evangeline ;)

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:22

Owww Laura is leuk zeg!! Helaas heb ik al 3 bezette kooien en geen ruimte meer haha.

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 12:29

Update van de dames!
Knappe Laura vond al een forever home! *\o/* Ze woont nu in een mooi terra bij een liefdevol baasje en gaat voortaan door het leven als Kamille.

Tiana moest gisteren naar de dierenarts omdat ze een rare zwelling had op haar buik. Heel waarschijnlijk zijn het haar melkklieren die gezwollen zijn. Hopelijk geneest het mooi, Tiana is echt zo'n schat <3
Afbeelding

En Evangeline staat zo'n beetje op ontploffen volgens mij! Ben echt super benieuwd <3
Afbeelding

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 12:31

Wat een schatjes <3