Konijnen worden helaas niet graag opgepakt...

De mijne ook niet hoor

. Je kan ze het eigenlijk best van jongs af aan leren dus ik weet niet of je ze nog zo kan veranderen dat ze het echt leuk vinden... Wel kan je proberen telkens als je ze oppakt iets lekkers geven of op zijn/haar favoriete plekje kriebelen

.
Leuke dingen om te doen zijn: - Een mega speelparadijs voor ze maken met takken, stukjes stam, bruggetjes, holen... (Maar dan kan je natuurlijk niet echt iets SAMEN doen).
- Ik heb mijn konijntje vanalles geleerd met clickertraining. Heel leuk om te doen en ze vinden het nog superleuk ook!

Een goede uitleg vindt je op youtube of deze website vind ik ook heel handig:
https://www.bunnybunch.nl/informatie/ca ... -konijnen/ .
- Ook is het heel leuk om miniatuur hindernisjes te bouwen en ze aan de hand van clickertraining leren erover te springen.
- Als ze er zelf plezier aan hebben kan je ze leren aan een tuigje te lopen, dan kan je met ze heel de tuin doorkruisen

.
- Ook zijn "denkspelletjes" wel leuk. De meeste voor honden zijn ook goed voor konijnen maar zijn wel redelijk duur. Op internet kan je er ook leuke vinden die je zelf kan maken.
- Gezellig een namiddagje internet afspeuren op zoek naar leuke dingen om voor ze te maken, dan heb je er zelf ook nog wat aan

.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Alvast veel plezier!