Weer eens iets anders dan cavia's! Een half jaar geleden is het laatste muisje uit mijn schoolproject helaas overleden. Omdat het toch bleef kriebelen heb ik vandaag op school 3 muisjes gekocht

Eentje viel mij al een aantal weken op, maar eigenlijk was mijn plan om pas in de lente weer muizen te kopen.. Natuurlijk lukte dat niet

De namen ben ik nog niet helemaal over uit, ik denk dat het Lilo, Stitch en Figaro worden.. Maar het zijn 3 vrouwtjes

De foto's zijn niet allemaal even scherp want muizen zijn echt super snel, maar ik vind het toch leuk om ze even aan jullie te laten zien want ik ben super blij met ze!
01. Alle drie.

02. Deze viel me maandag op, wat een lief snuitje heeft ze

03.

04. Deze keek vandaag iets te lief maar blijkt ook een prima model te zijn! Ze bleef best goed zitten

05.

06.

07. Hoi

08. Van zo'n reis word je natuurlijk heel vies

09. De linker is degene waarom ik toch overstag ben gegaan

10.

11. Groepsfoto's bij muizen moet ik nog even op oefenen hoor, dat is echt nog 10 keer moeilijker dan cavia's

12.

13. 'Nee ik wil niet!'

14. Gezien ze het echt spannend vond heb ik haar maar niet alleen op de foto gezet, maar ik had geluk. In de kooi bleef ze even heel mooi stil zitten

Voor degene die het leuk vinden heb ik ook nog wat muizentv, ik heb mijn GoPro een tijdje in de kooi laten staan toen ze er net in zaten

Bedankt voor het kijken! Naam suggesties zijn natuurlijk welkom