Afgelopen zondag 22-01-2017 heb ik een geweldige labrador puppy gekocht samen met mijn vader van 8 weekjes oud.
We kwamen eigenlijk voor een andere maar ik was op slag verliefd en niet meer over te halen, dit werd onze nieuwe vriend!
Bentley is een ondeugende puppy en vind het heel leuk om te leren.
Afgelopen maandag ben ik thuis gebleven van school zodat hij niet alleen thuis zat en zodat hij een beetje kon wennen bij ons, volgensmij zit dat ondertussen al wel goed want hij is heel vrolijk, speels en vind het geweldig om bovenop mij in slaap te vallen

Ook het wandelen vind hij hartstikke geweldig alleen vind hij andere mensen natuurlijk heel interessant en laten wij nou net naast een supermarkt en mbo school wonen dus heeft hij geluk want hij komt heel veel mensen tegen

We hebben hem zondag rustig kennis laten maken met onze kat van bijna 3 jaar oud, Bentley was heel rustig en de kat was een beetje aan het blazen naar hem maar zocht hem verder niet op.
Maandag heeft Bentley kennis gemaakt met een hondje uit de buurt en hij vond dat helemaal geweldig, en de kat accepteert hem ook wat beter gelukkig.
Vandaag heeft hij voor het eerst zonder aangelijnd kunnen spelen op het uitlaat veldje, hij reageerde heel goed op me en kwam meteen naar me toe om te knuffelen en te spelen.
Tussen Bentley en mijn broertje gaat het wat minder, mijn broertje vergeet dat het nog maar een puppy is en verwacht dat hij gewoon mee kan lopen zonder van allemaal dingen op te kijken.
Daarom hebben ik en mijn vader afgesproken dat mijn vader en ik Bentley gaan uitlaten zodat wij hem alles rustig kunnen aanleren zodat mijn broertje er later ook rustig mee over straat kan.
Als jullie zijn groei en ontwikkeling willen volgen lijkt me dat heel leuk! Ik wil graag regelmatig updates doen.