Dit is mijn Frenchie. Ze heet Kiki en is op 13 januari 2016 geboren dus ze is net 1 jaar oud. Ze is zo ongelofelijk lief en grappig.
Laatst bijgewerkt door Agossie op 22-01-17 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd.
cynthiar
Geplaatst: 22-01-17 00:54
Ikke
Dit is Olli, wordt in april 4. Helaas heeft hij in oktober een nekhernia gehad waaraan hij geopereerd is. Nu moet hij wel rustig aan doen, wat moeilijk is voor een bull.
Ja! De onze heet Ivy, ze is van 30 september 2015. Ben helemaal verliefd geworden op dit ras door haar haha
Snollygoster
Geplaatst: 22-01-17 01:29
Ik meld me! Heb twee van die monsters hier Zie Indy (vooraan) en Carly (achteraan), ze zijn 5 en 4 jaar, op deze foto wel wat jonger. Ondanks dat ze van hetzelfde ras zijn verschillen ze qua karakter als dag en nacht. Indy is ontzettend slim, maar ook sluw en dominanter. Carly is behoorlijk actief en zou nooit een vlieg kwaad doen, maar ze is niet de slimste
Wat een schattige bullys. Ach ja een nekhernia dat heeft er 1 van een kennis van mijn ook gehad , zo zielig en rustig aan doen is zeker moeilijk voor ze, Beterschap. Ik had voor mijn bully een labrador, heeel anders maar die fransjes zijn zo komischkiki vandaag
Ik vind ze ook echt geweldig. Maar ik zou na Olli geen nieuwe meer nemen door al die gezondheids problemen. Hij wordt in april 4 maar hij is al 3x geopereerd. En je leest zoveel problemen ook bij anderen. Hier nog wat foto's van hem.
Cherry eye, zijn melkhoek tanden zijn eruit gehaald omdat ze terug naar binnen gingen ipv naar buiten, en toen zijn gelijk zijn neusgaten wat groter gemaakt. We dachten een gezond hondje te hebben. Moederhond was kerngezond en nooit ergens last van gehad. Hij was ook wat groter en langer van bouw. Dus we dachten dat hij minder kans had op hernia's. Zijn rug was vorig jaar ook nog op de foto gezet en die zag er goed uit. Maar toch...
Wij hopen geluk te hebben met Charlie kwa gezondheid. Wel hoor je veel nare dingen inderdaad, maar toch ben ik ook van mening dat er tegenwoordig steeds meer 'goede,gezonde' bullen zijn. Zo lang je bereid bent rustig te zoeken en niet op wilt bezuinigen voorkom je wel een hoop dingen. Maar inderdaad je weet gewoon dat je met dit ras veel meer risico loopt op bijv hernia's. Wij laten daardoor bijv Charlie niet springen ook niet de bank op. Om maar kleine dingen te voorkomen.