Heb al even de zoekfunctie gebruikt, maar kon helaas niet zo veel vinden.
Ik heb in mijn huis echt een muizenplaag. Heb al grote schoonmaak gehouden, maar ze blijven komen. In eerste instantie vallen gekocht met daarop een beetje pindakaas, maar daar lopen ze met een grote boog omheen...
Nu dus gif gekocht in van die lokdoosjes (ik vind dit ook zielig, maar goed wil er echt van af! Sorry!). Diervriendelijke val kon ook, maar ben echt doodsbang voor muizen
Nu heb ik ze er al meerdere keren van zien en horen eten, maar mijn vriend ziet nergens dode muizen? Sterven ze in hun holletjes? En heeft iemand ooit wel een dode muis met gif gevonden? Bijvoorbeeld midden in de woonkamer? Ik ben echt als de dood dat als ik 's morgens uit mijn bed ga en ik dan ineens op een dode muis trap
Het is zo erg dat ik nu bij mijn ouders verblijf en ik mijn vriend heb achtergelaten met de muizen in ons huis...
Alvast bedankt voor jullie reacties
.
Hoop ze ook echt niet tegen te gaan komen dan... dat ze weg liggen te rotten in de muur en liggen te stinken vind ik minder erg dan dat ik er één tegen kom haha!
. Ze hebben werkelijk alles wat chocolade of snoep was opgevreten, heb alles weg moeten gooien en al het nieuwe spul in plastic bakken moeten doen.ik heb toen vers gif gekregen op het werk van de meneer van rentokil,dat werkte perfect.vallen hebben alleen zin als je ze in de looproute langs de muur zet. Maar gif werkt veel beter en je hoeft geen dode muizen op te ruimen,muizen kunnen ook allerlei ziektes bij zich dragen dus daar word je niet vrolijk van.succes en hopelijk ben je er snel vanaf!