ik vraag jullie hulp,sinds 3 dagen zit er een (suïcidale) kat op ons terrein,onder de carpoort in/op/bij een paar baaltjes hooi,het ziet eruit als een jonge kat,maar ik heb geen verstand van deze dieren,het is een klein katje.
punt is,wij hebben katten killende honden,en deze kat is dus NIET bang voor de honden,sterker nog,hij/zij loopt er gewoon op af

tot nog toe op een kat veilige hond ( pip) ,die stond meer

beest mauwt vreselijk,zo hard dat lieuwe( paard) buiten zijn stal staat,hij mauwt ook heel hard als hij mij ziet waarmee die zichzelf dus ook verraad en mijn honden krankjorum worden als ze hem zien..
al met al,ik wil dat dier niet en die moet hier weg,maar zoals elke kat,eigenaar onbekend.. we hebben hier al het internet door gespit of ie vermist is,maar niets te vinden.
de oplossing wordt dus vangen en naar een opvang brengen,en dit vooral om te zorgen dat de kat blijft leven,én ik weer de rust en vrijheid op mijn eigen grond heb.
hoe nu de kat te vangen? naar pip loopt deze wel,maar als ik in de buurt kom dan rent ie weg,wel heel hard mauwend overigens..
wij hebben geen kamerkooitjes in huis voor de honden dus waarin en hoe kan ik deze kat vangen om deze in veiligheid te brengen,en wij deze stoorzender kwijt zijn,en hoe vang ik uberhaupt de kat?