Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Palmera schreef:Mijn ervaring met HD is dat de stijfheid juist afneemt na/bij beweging. Jij zegt dat het dier na een wandeling zeer stijf is. Ik denk persoonlijk niet aan HD in dit geval.
KellyR schreef:Lisitano,
In het vorige huis moest ze trappen lopen om in de woonkamer te komen. Dit ging voor zover ik weet prima. Nu hebben we een appartement met een lift haha trap lopen hoeft dus niet meer.
Van de week na een duin wandeling vertelde m'n vriend dat ze van de trap af donderde omdat het niet lukte om naar beneden te lopen.
Auto verschilt per dag. Ene x soepel andere x moeizaam. Maar aan de andere kant springt ze ook sneaky prima op de bank
TeSzZz schreef:dierenfan schreef:OCD is vorm van ED en vind je in de ellebogen.
OCD kan in meer gewrichten voorkomen. Bij ellebogen wordt t t meest gezien schijnbaar, maar schouders, knieeen en hakken kan ook.
KellyR schreef:Ah okay, wist niet dat dat alleen voor de fok was. Las het namelijk regelmatig terug.
Afspraak staat bij eigen dierenarts (ook een stuk verderop) en heb wel vertrouwen in hem. Als ze met onze beesten hier vast lopen hebben ze ons daar eigenlijk altijd verder kunnen helpen. Dus nu zitten we maar meteen in de auto.... scheelt weer wat consult uren. Sterkliniek in stede broec, weet dat zij toen ook andere dierenartsen aan het opleiden waren voor nieuwe sterilisatie technieken. Wel heel wat anders dan foto's natuurlijk, maar geeft wel een goed gevoel.
Dus ocd is wel gewoon zichtbaar op foto's en heeft geen aparte echo nodig? Ben totaal niet bekend met ocd. Maar zo te horen dus wel ff zoeken waar het zit.
Lisitano, ja ook nog een mogelijkheid. Maar denk zelf eerlijk gezegd niet dat dat gaat helpen. Je weet het natuurlijk nooit. Ik neem het mee
KellyR schreef:Goof, zie je deze ook op een HD foto? Of zou er dan weer specifiek een aparte foto of echo gemaakt moeten worden? Wat voor behandeling heb je vervolgens ingezet?