Ik woonde toen nog met mijn ex in een appartement, waar de witte kat wel eens op zolder in een hoekje plaste.
Ik heb toen een extra kattenbak aangeschaft en het goed schoongemaakt. Ze deed dit gelukkig maar zelden. Ik dacht dat het kwam door stress (mijn ex was niet altijd even vrolijk)
Sinds een jaar woon ik in een studio en ben ik uiteraard op zoek naar een plek om weer wat groter te kunnen wonen. Liefst waar mijn katten ook naar buiten kunnen.
In het begin ging het hier super, maar opeens begon de witte kat in de douchebak te plassen..
Dit kan je gelukkig makkelijk wegspoelen elke keer maar vond het wel raar. Ik ben naar de dierenarts gegaan en ze bleek blaasontsteking te hebben. onderzoekje van 160 euro, antibiotica gekregen. Ik hoopte natuurlijk dat het hierna weer beter zou gaan en ze de kattenbak weer zou gaan gebruiken voor het plassen..
Met kerst heb ik een nieuw dekbek gekregen van schapenwol en met verschonen zag ik dat hier op geplast is

Ik ga vandaag een tweede kattenbak halen en daar andere korrels in doen. Elke dag schep ik al poepjes eruit en verschoon ze elk weekend. Ik hoop echt dat het probleem nu oplost maar weet mij dan ook geen raad meer....
Heeft iemand hier een zelfde probleem gehad met een kat? En is het ooit weer goed gekomen? zijn er nog andere tips?
Nu maar mijn deken naar de stomerij brengen