Ik heb hier al eens een topic over gemaakt maar dat is verwijderd omdat het op een forum moest waar ik nog niet kon reageren (omdat ik nog geen 25 informatieve berichten had geplaatst). Dus hier... een nieuw topic met veel schattige foto's! Voor degenen die mijn vorig topic niet gelezen hebben hier het verhaal dus nog eens: Ik ben echt een grote dierenvriend en hou vooral van paarden, honden en konijnen. Daarom wou ik supergraag een hond maar mijn ouders zagen het eerst niet echt zitten ivm het vele werk. Uiteindelijk heb ik voor alle problemen een oplossing gezocht en ik ga dan ook veel tijd steken in dit schatje! En ik heb ze dus kunnen overtuigen

We hebben al meer dan een jaar geleden een pup besteld maar het is echt een familiale fokker, ze doen het vooral voor hun plezier. Ze hebben maar één nestje tegelijk en er zitten telkens (meestal) één of twee maanden tussen. We waren derde op de wachtlijst. Het volgende nestje zou komen van Lucy, één van hun honden. Ze zou worden gedekt tussen september en november. Omdat we eind oktober nog altijd geen nieuws hadden hebben we maar eens een mailtje gestuurd. En wat bleek? Lucy was al vier weken zwanger!!

Er waren eerst 3 teefjes en 4 reutjes dus was er een teefje bij voor ons!

Genoeg gelezen, hier komen de foto's. Respect als je dit allemaal hebt gelezen

Lucy of Sweet Gypsie Rose:

Jr. CH. Obsidian of the Morning Valley:

En dan nu... de puppy's!!
Dit was één van de eerste foto's na de dood van het teefje:

En nu op volgorde de rest, kijk en geniet

Dit waren de eerste foto's, de andere stuur ik zo.
Een reactie zou leuk zijn

Groetjes Margaux, Lucy en de puppy's