Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xAnthea schreef:Dat weet ik idd AlwieneAardappelen krijgt hij erg weinig hoor, maar af en toe krijgt hij dat er eens bij.
Omdat hij na een tijdje niet meer graag brok at, wou ik hem dat niet 2x op een dag geven want hij at het nooit op dan. Vandaar dat ik op vers voer wou gaan maar dat braakt hij uit dus dan was ik begonnen met de ingrediënten van de brok te gebruiken, alleen gekookt aangezien hij rauw dus niet binnen houdt.
Ideaal hondenvoer is het mss niet, nee. Maar hij ziet er top uit. Heeft alleen jeuk dus ik denk niet dat het zo verschrikkelijk slecht is. Het wordt nu alleen erger en hij had zijn lip opengekrabd dus vandaar dat ik voor zijn gemak iets anders wil zoeken.
xAnthea schreef:Qua brok heeft hij in het begin, tot 8 maanden oud ongeveer, Hill's gekregen, de puppy variant. Daarna overgeschakeld op Lupo Natural en omdat die voeding niet op voorraad was een zak Lupo Wellance gekocht. Dit is in combinatie gegeven met die rauwe diepvries worst. Is Lupo een krokante brok? Nog nooit van gehoord! Wel van warm en koud geperst, is krokant nog iets anders?
Nu heb ik Prins Procare Hypoallergic lam & rijst.
Brokken krijgt hij 's morgens. 's Avonds krijgt hij gekookte kip met pasta, rijst of aardappelen. Maar ik heb gelezen dat zowel kip als graan een allergie kunnen veroorzaken dus daar ga ik alvast mee stoppen.
Mijn hond ziet er verder ook top uit hoor! Ik krijg van de dierenarts en hondentrimmer altijd te horen dat hij fantastisch in zijn vacht zit. Hij is ook energiek, poept goed en spuugt niet. Dus het is echt puur de jeuk.
Versvoeding durf ik echt niet meer aan... Hij braakt het gewoon weer uit...