Nadat vorig jaar onze konijntjes overleden waren miste wij gezellige knagers op stal. Mijn zoontje vroeg nog vaak zat of er nog nieuwe konijnen zouden komen, maar ik zag het niet echt meer zitten. Ik ben meer een cavia persoon en na enkele weken rond te hebben gesnuffeld ben ik vandaag dus met een vriendin (tevens stalgenootje) van mij naar de Cavia opvang geweest met de intentie om te kijken voor 2 caafjes hooguit 3.
Daar aangekomen was er zoveel moois en liefs te zien!

Het enige "nadeel" was dat een van de dames een hele leuke zus had

Omdat ze mogelijk drachtig is hebben wij een beetje zitten rekenen en wij kwamen tot de conclusies dat dat we zometeen 3 groepjes dames moesten maken met elk hun eigen castraat (gecastreerd beertje), om de evenwicht te bewaren in de groepen. Dus toen mochten er nog 3 knappe jonge heren mee. De heren zullen dus nog gecastreerd worden

Ik zal jullie niet langer in spanning houden en jullie voorstellen aan onze knappe caafjes!

Daisy (zeugje creme)

Evi, hele kleine kans op drachtigheid (zeugje 3 kleur)

Aura, mogelijk drachtig (zeugje 3 kleur)

En de beertjes!

Charley (beertje choco)

Guusje (beertje zilveragouti)

Abu (beertje 3 kleur/choco? schimmel)

De bakken in de caravan

De naambordjes die ik al met mijn zoontje gemaakt had, maar er moeten dus onverwachts nog wat naambordjes bij hihi!

Mijn zoontje weet nog niet dat we de caafjes vandaag op hebben gehaald! Aankomend weekend nemen we hem mee voor de grote verrassing