Mijn meisje in de picture!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RomeeBalm

Mijn meisje in de picture!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 21:31

Mijn meissie/Lottie/Lot/poepie/rat/chick/truttie is alweer 10! <3

Lotje is 20 december 2006 's ochtends vroeg geboren, was een ongelukje :+ . Na zes weken is ze toen naar ons gekomen, want wat wilde ik graag een hondje! Ik was toen zes jaar. Nu tien jaar later kan je mij niet blijer maken, want wat heb ik een vriendin voor het leven! Die heerlijke begroeting als je wakker wordt, thuiskomt (ookal ben je maar een uurtje weggeweest), die heerlijke humor, onhandige acties, dat kwispelende staartje, dat koppie wat ze trekt als ze blij is en dat geluidje wat ze maakt als ze slaapt. Ja, van die momenten kan ik intens genieten :o

In de zomer heb ik een nieuwe camera gekocht, sindsdien fotografeer ik haar vrij vaak en dat wil ik even met jullie delen! Dit jaar was gewoon een heel mooi jaar met m'n trots. Op 22-10-2016 is haar grote maatje Costa helaas overleden aan ouderdom, ze heeft 17 jaar mogen worden Y;( .

We beginnen in de zomer!
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

En dan de herfst, Lot kon die dag wel heel mooi kijken <3

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. vreselijke foto, maar dit enthousiaste koppie maakt mij zo blij <3
Afbeelding

En nog een paar van vandaag!
12.

Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Cos krijgt ook nog een plekje <3

Afbeelding

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van deze meid als ik :D Een reactie zouden we leuk vinden!

Incroyable

Re: Mijn meisje in de picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:43

Gefeliciteerd met kleine tut!!! Y)(^) :)F Dat je nog veel jaren van dr mag genieten <3 *\o/*