Ik zit even met een dilemma. Ik voerde mijn bijna 9 maanden oude kater tot 1,5 maand geleden als natvoer Whiskas kittenvoer (hierbij staan ook altijd brokjes van Royal Canin de hele dag door ter beschikking). Hier had hij nooit last van, maar omdat ik iets beters wilde gaan voeren ben ik Animonda Carny blikvoer gaan geven (netjes gemengd met Whiskas, ging allemaal prima en hij vond de Animonda veel lekkerder dan Whiskas). Daarnaast ben ik met de brokjes ook gaan mixen met Iams en dit eet hij ook prima op.
Dus sinds een week of 2 krijgt hij als natvoer alleen maar Animonda, wat prima ging tot een paar dagen geleden. Hij was blij om voer te krijgen, om er dan even aan te ruiken en het daarna te laten staan. Normaal at ie alles meteen op, maar nu pas na een paar uur. Dus ik dacht, hij moet nog een beetje wennen, maar verder heeft ie geen diarree ervan gehad. Tot gister dus, mijn vriend kwam thuis en de hele hal zat onder de kots en in de kattenbak lag dunne poep. Nu vraag ik me dus af, was dit ene blikje gewoon niet goed en heeft ie daar last van, of moet ik weer gewoon terug naar de Whiskas? Ik ben nogal huiverig met katten die ergens ziek van worden, omdat ik afgelopen april 2 kittens aan FIP ben verloren. Dus ik wil voor mijn huidige kitten het beste, maar hij moet er niet ziek van worden. Ik denk trouwens niet dat hij last heeft van de Iams brokken, want wat er was uitgekotst, was duidelijk het Animonda voer... Misschien ligt het aan de combinatie van teveel wisselingen? Geen idee... Hij was vanochtend wel weer gewoon vrolijk en actief gelukkig, maar toch maak ik me zorgen.
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren!

Bedankt alvast!
Groetjes, Iris