Wij hebben de zorg voor een zwerver op ons genomen, met als doel om hem te laten castreren en wanneer hij gezond is, weer bij ons uit te zetten. Rinus laat zich moeilijk benaderen, en al helemaal niet oppakken. Nu heb ik net gevoeld en gezien dat hij twee teken op zijn lijfje heeft. Maar het lukt dus niet om die te verwijderen. Nu heb ik hem meteen met Frontline behandeld, maar ik weet niet of reeds vastgebeten teken dan ook doodgaan en van z'n lijfje vallen. Ja toch?
annibel
Geplaatst: 13-12-16 21:30
Frontline is ook tegen teken, de teek valt er binnen 48 uur af! Goed trouwens dat je voor m zorgt!
Blij het te lezen, kon het op de gebruiksaanwijzing eigenlijk niet vinden. Onze rooie Rinus is een schatje. Hij mag ook naar binnen maar hij durft niet. Zodra ik probeer de deur dicht te doen weet hij niet hoe snel hij weg moet komen. We hebben nu een vangkooi om hem dan maar kwaadschiks te vangen en te zorgen dat hij met oud en nieuw onder de pannen is.
Het klopt echt haha, ik werk in een dieren speciaal zaak en we verkopen ook frontline Ach heeft even tijd nodig!! Let wel goed op dat hij geen vlooien heeft, als je een dier in huis hebt met vlooien zit 90% van de vlooien in het huis, je moet dan je huis insprayen met een omgevingsspray anders kom je er niet vanaf.. Heel vervelend!
Hahaha, we hebben er binnen nog vijf zitten en er zal hier en daar best een vlo zitten, maar eigenlijk weinig last van. Teken komen bij ons weinig voor.
Bij ons werkte de frontline helemaal niet, de vlooien sprongen vrolijk verder. Hebben sindsdien comfortis, een pilletje die we in stukjes easypill geven, gaat perfect. Ze vreten hun pootjes erbij op en geen vlo te bekennen. Of het ook tegen teken werkt weet ik niet.