Binnenkort gaat m'n (levenslange) droom in vervulling.
M'n eigen hond! Het is m'n eerste hond en m'n vriends 3e.
Op het moment zijn we aan't wachten tot de puppies de oogjes open doen en dan kunnen we gaan kijken!

Anyway, als het een van deze pupjes wordt, dan kan hij/zij eind januari met ons naar huis.
Voor de eerste 9 dagen zouden we thuis kunnen zijn (beide vragen enkele dagen vrij van het werk + er zit een publieke feestdag bij, wuhu!) maar dan werken we allebei (full-time).
Echter, werk ik in een kantoor welke hond vriendelijk is. Ik mag van m'n baas de hond naar het werk nemen. Ik werk er alleen met m'n baas (die er maar 2 dagen per week is) dus het is echt ik zelf alleen zeg maar. Het is een begane grond met 2 ruimtes met laminaat (dus makkelijk om te ruimen als er een ongelukje gebeurd). En dan 'achter' het kantoor een groot warenhuis met voornamelijk kartonnen dozen/opslag.
Tegenover ons kantoor is een groot grasveld waar hij/zij uitgelaten kan worden.
Echter, vanaf wanneer kan ik hem/haar nu meenemen? En zou ik zindelijk maken ook kunnen oefenen op m'n werk of kan ik echt pas gaan als ie zindelijk is? Ik heb een hele rustige baan dus naar buiten gaan elke 2 uur of vaker is geen enkel probleem.
En als ik 'm niet kan meenemen, hoe het dan aan te pakken als we op het werk zijn? Ik kan iemand laten komen om 'm uit te laten door de dag, maar niet elke 2 uur natuurlijk.
Ben benieuwd wat jullie vinden.