puppy met nachtmerries?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

koosje14

puppy met nachtmerries?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 19:07

zoals het onderwerp al zegt: kunnen puppy's/honden nachmerrie's hebben? mijn puppy beweegt echt heel erg als die aan het tukken is. en dan met kleine piep geluidjes en een beetje schokkend lichaampje. maar kan dit of is er iets mis met hem?

koosje14

henshem

Re: puppy met nachtmerries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:10

Waarschijnlijk verwerkt je puppy alle indrukken van de dag. Ik denk niet dat er iets aan de hand is.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:11

Zijn gewoon lekker aan het dromen! Vooral als ze pup zijn, maar straks als volwassen hond droomt die ook nog vollop, die van ons in ieder geval wel :j

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:11

Dit doet onze hond ook al van kleins af aan. Niks raars aan! Wij zeggen altijd dat hij dan gewoon aan het dromen is, geen idee of ze dat echt doen, of dat ze maar half slapen, maar het is in ieder geval niks ergs!

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:12

xRaisin schreef:
Dit doet onze hond ook al van kleins af aan. Niks raars aan! Wij zeggen altijd dat hij dan gewoon aan het dromen is, geen idee of ze dat echt doen, of dat ze maar half slapen, maar het is in ieder geval niks ergs!

Ik las laatst ergens dat honden het meeste over hun baasjes dromen! Dus ze dromen wel echt. :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:19

Puppies dromen veel om de gebeurtenissen van de dag te verwerken. Is heel grappig om te zien :=

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:23

Dit topic past beter op [BB] BeestenBoel, dus ik verplaats het daar heen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:30

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:57

Oh dan ligt ie inderdaad te dromen :) Ook grote honden doen dat wel eens, mijn Ollie gaat dan bijvoorbeeld eerst een beetje met z'n pootjes trekken, z'n neusje rimpelt dan een beetje op en als ie écht heftig droomt dan gaat ie zelfs zacht blaffen in z'n slaap, er zijn maar weinig dingen schattiger dan mijn Oll als ie ligt te dromen :+:

Maar vooral als ze puppy zijn kunnen ze er wat van :)

vso1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:59

mijn pup van nu bijna 7 maanden doet dit ook laatst begon ze zelfs te grommen in haar slaap :)
niks om je zorgen om te maken dus

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 06:53

Wel hoor neej....mijn rottie aan het dromen haha. Die van mij is nu vier en doet het nog steeds heel veel. Vooral als hij een heel opwindende dag heeft gehad. Hij blaft en gromt in zn slaap, huilt als een wolf, dat klinkt dan echt heeeel zielig. Hij stuipt, rimpelt z'n neus en beweegt z'n oogleden en oren. Ook hangt regelmatig z'n tong naar buiten en maakt ie smakgeluidjes alsof ie bij mams ligt te drinken. Dat is echt zooooo schattig als zo'n bul van 50 kilo dat doet. Het is idd allemaal verwerken van indrukken. Mijn hond is iedere dag erg druk. Gaat gehele dag mee met m'n uitlaatservice. Ik denk dat hij daarom dus zoveel "droomt". Dus niets om je zorgen om te maken

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 13:58

idd gewoon dromen, doen ze hier ook en is idd niet alleen voor puppies
de oudste is 5 en droomt wat af (inclusief piepjes, loeitjes en gebrom en geblaf )
de jongste is 10 maanden en droomt eigenlijk minder dan de oudste

koosje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 08:18

oke, bedankt voor de antwoorden iedereen!