Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:Het is vrij standaard en volgens mij meer om te ondervangen dat een dier zonder het te melden wordt doorverkocht aan derden. In de meeste gevallen staat een fokker er ook niet om te springen om een volwassen dier terug te nemen omdat die vaak moeilijk in hun eigen groep te introduceren zijn. Als jij in zo'n geval aangeeft dat je een eventuele nieuwe eigenaar hebt gevonden zal dat in 90% van de gevallen geen probleem zijn.
Yv_ schreef:Vriendin van mij had het ook met haar bengaal. En weet je wat die "fokker" zei? Gooi maar op marktplaats.
Ik had die kat tijdelijk in huis wat echt een hel was en het ging echt niet meer. Dan verwacht je na het lezen van zo'n contract dat de fokker wel probeert mee te denken. Nee, volgens mij was het bij haar alleen voor de show..
Anne_mieke88 schreef:Yv_ schreef:Vriendin van mij had het ook met haar bengaal. En weet je wat die "fokker" zei? Gooi maar op marktplaats.
Ik had die kat tijdelijk in huis wat echt een hel was en het ging echt niet meer. Dan verwacht je na het lezen van zo'n contract dat de fokker wel probeert mee te denken. Nee, volgens mij was het bij haar alleen voor de show..
Een goede foker zal altijd meedenken en je willen helpen... Dit is dus echt schandalig!