[ITP] He is just my lightspot in the darkness

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

[ITP] He is just my lightspot in the darkness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 13:06

Dan heb ik het natuurlijk over mijn lieve vriendje Siebe <3

[1.]
Afbeelding

Siebe is onze anderhalf jarige Friese Stabij reu, echt een geweldige gezinshond en mijn beste kameraad!
Hij is ontzettend leergierig en we kunnen al behoorlijk wat trucjes, sporten en hij heeft ook twee basiscursussen en een puppycursus doorlopen.
Siebe is enorm veelzijdig en ik zou hem voor geen miljoen kwijt willen! :+:

Het verbaasd me elke keer weer hoe mooi deze lieve man is uitgegroeid. Hij was als pup enorm uit verhouding, veel lichter en had een pluizige vacht. Nu is hij een uitgegroeide (inmiddels gecastreerde) reu met een hele bijzondere vachtstructuur, veel meer zwart en staat hij hartstikke mooi op zijn poten!
Heel cliché, maar ik vind Siebe een van de mooiste honden van Bokt! O:)
Het enige vreemde aan Siebe is dat hij een opgekrulde staart heeft, zijn ouders hadden allebei een gewone staart.

Laat ik maar gauw beginnen met de foto's! :):)

Eind 2015 en begin 2016 zijn wij op vakantie geweest voor het vieren van nieuwjaar in Limburg. Samen met mijn ooms en tantes en mijn eigen familie, Siebe ging uiteraard mee! Hij had heel veel geluk want beiden ooms en tantes hebben een hond. Ene stel een acht(?) jarige Groende Daeler teef genaamd Shuma en het andere stel een reusachtige Labrador genaamd Macho (ongecastreerd). Hij kon dus lekker spelen en naast ons vakantiehuis was een groot veld waar ze los konden en waar we een paar speurlessen met mijn oom hebben gevolgd. Siebe is dol op speuren, en als speurhond is hij ook uitstekend geschikt! :D
Deze vakantie zijn we ook naar Düsseldorf (Duitsland) en een stad in Belgïe geweest, Siebe gedroeg zich uiteraard voorbeeldig! <3

[2.]
Afbeelding

Het was ook ontzettend grappig want er zijn wel twintig mensen geweest die vroegen welk ras Siebe was (in het Duits, ben ik blij dat ik Duits spreek :') ), want de Friese stabij kennen ze natuurlijk niet echt in het buitenland!

Voorjaar 2016, mijn moeder was 13 april jarig, en mijn vader kwam op het geweldige idee een klok te ontwerpen met mij, mijn zusje en Siebe op de achtergrond! :')

[3.]
Afbeelding

In mei had de gehele familie van mijn vaders kant het geld opgespaard voor een weekje in Petten, waar we in het huis van een kennis konden overnachten. Buiten dat het huis en de omgeving echt prachtig was, mocht Siebe weer mee, en dat heeft mijn camera geweten!

[4.]
Afbeelding

[5.]
Afbeelding

[6.]
Afbeelding

[7.]
Afbeelding

[8.]
Afbeelding

Ook als we niet op vakantie zijn gaan we vaak naar het strand, want och; dat vindt hij toch zo geweldig! <3

[9.]
Afbeelding

[10.]
Afbeelding

[11.] :')
Afbeelding

[12.] Samen met de op-een-na leukste hond van Nederland: Indie, de MechelxVlaamse Windhond teef van mijn opa en oma! :))
Afbeelding

Verder, wat hij het liefste doet: Knuffelen! :):)
Het maakt hem niet uit wie, zolang de baas de persoon aardig vindt wilt hij er al bij op schoot! :roll:

[13.] Zo ook mijn beste vriend moet er onder lijden! :+
Afbeelding

Dat was ons 2016 in vogelvlucht! Wat is hij toch een geweldig dier! <3
Bedankt voor het kijken!

xHereIsAnne

Re: [ITP] He is just my lightspot in the darkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:18

wat een mooie friese stabij <3
Heb er zelf ook één. Nu iets meer dan een jaar en ook zeker een knuffelaar.

Nog veel plezier met jouw Siebe *D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 13:19

Dankjewel, dat gaat zeker lukken (hij ligt nu ook al bijna op schoot, past niet Siebe :+ )!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 13:34

Afbeelding

En dit was Siebe als pup, ik bedenk me nu pas dat ik die er misschien bij moet zetten, haha! Hij was zo'n sulletje, echt ongelofelijk schattig! :P

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:00

Dat staartje :') <3

Dit is Twirre, mijn friese stabij. Een echte casanova. :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 12:15

Ook een mooierd <3
En het krulstaartje is zo typisch Siebe :')