2 weken geleden zijn we met Nida bij de dierenarts geweest. Hier werd vastgesteld dat Nida haar niertjes niet goed meer werkten. We zijn gestart met een behandeling en dieetvoer. 3 dagen infuus en Semintra. De dag van het 3e infuus constateerden we ook een blaasontsteking. Ook hiervoor medicatie gekregen.
Vorige week at ze minder tot ze donderdag eigenlijk niets heeft gegeten. Vrijdag bij de dierenarts geweest waar ze een drankje heeft gekregen wat haar eetlust moet opwekken, maar dit heeft niks gedaan. Gisteren lag ze zo slap als een vaatdoek op de bank... Dierenarts gebeld en we zijn die middag nog langs geweest. Daar liet ze compleet ander gedrag zien, dus inslapen was geen optie. Nog een shotje gekregen wat haar eetlust ook moet stimuleren en een blikje A/D maar helaas, het mocht niet baten.
Nida eet niet, drinkt niet, loopt alsof ze dronken is en miauwt klaaglijk. Om half 12 hebben we een afspraak bij de dierenarts. De laatste. Dan mag ze rusten...
Wat ga ik dit lieve en unieke dier missen zeg. In 2011 hebben we haar uit het asiel gehaald, waar ik stage liep. Op slag was ik verliefd op haar, dit was haar de eerste dag thuis:

Gelijk het zonnetje opzoeken
Eigenlijk was ze al snel gewend en hoorde ze er al helemaal bij. Haar lieve knuffels en gekke gedrag soms... Wat een heerlijk dier

Lekker spelen
2012
Lekker je lens in kruipen..

Mooi zijn...
Schuilen voor de sneeuw want die is toch wel nat en koud

2013

Lekker naar buiten kijken

2014
Slapen...

Nog meer slapen...
Zonnen...

2015
Slapen met je knuffeltjes

Goed in de gaten houden wat ik nu weer doe met die camera

2016

Poetsen...

En gisteravond lag je zo bij me... Ik had eigenlijk gehoopt dat je vannacht rustig zou inslapen, maar dat was niet het geval. Vanmorgen was je nog slechter en met elke beweging die je maakt wordt ons bevestigd dat je op bent. Veel te vroeg...

Maar wat hebben we van je genoten...
Lieve Nida, we zullen je nooit vergeten. We houden van je