Schaamteloos !! kittens hebben nog geen namen ....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Schaamteloos !! kittens hebben nog geen namen ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 21:56

Om een heel lang verhaal zo kort mogelijk te maken..

We hadden altijd al 2 katten zijn pas naar een boerderijtje verhuisd katten vingen in mijn ogen niet genoeg muizen dus katten er bij... 1 of 2 ofzo ......

Na wat pogingen ondernomen bij een boederij aangekomen die 10 kittens zou hebben (keuze was reuze !!!).
Puntje bij paaltje er waren nog 3 over .. de rest dood (verdronken, dood gereden, getrapt noem maar op wat er kan gebeuren op een koeien boederij..
Jullie raden het al ik heb 3 kittens onder de koeienmest, vlooien, wormen, melk, maïs, prut, zooi noem maar op en veel te jong (geschat 5 weken) en alle 3 zwart :+ mee genomen...
Thuis aangekomen alle 3 gewassen en goed bekeken en 1 van de 3 heeft een wit vlekje op de borst dus een van de anderen een stuk haar uit de staart weg geknipt om ze uit elkaar te kunnen houden.

Nu was de conditie ook niet extreem denderend en was degene met het vlekje wel erg slecht en verwachtten we niet dat die het nog tot het einde van de dag zou halen en de andere 2 was ook twijfelachtig.

Wonder boven wonder een week later waren ze er alle 3 nog en onder het mom van het kan nog alle kanten uit gaan nog geen namen bedacht dus werd het tijdelijk knipje, vlekje en katertje (die laatste was een gok).
Na dat de tijd verstreek bleven alle 3 de terroristen leven hebben ze hun entingen chips ed allemaal gehad en begonnen we hier en daar ideeën op te doen maar nog niet echt waar je het eureka moment bij hebt.

Inmiddels moet ik tot mijn grootste schaamte toegeven ze zijn bijna 6 maanden oud en hebben ze nog steeds geen namen :')

beschrijving van ze het zijn gewone htk katten alle 3 zwart (heel licht gemêleerd) met kleine verschillen.

Poes 1 heeft een wit vlekje op de borst en is erg groot aan het worden voor een poes (was degene waarvan we niet dachten dat ze het zou overleven) en heeft haar eerste muizen ook al gevangen.
Is een beetje een einzelganger (op haar zelf vind aandacht leuk maar ligt ook graag alleen en is veel buiten)

Poes 2 heeft 2 witte snorharen aan haar rechter kant en loopt bijna een kilo achter op de andere 2 (was de grootste van het stel) is een echte aandacht zuiger wil alleen niet op schoot liggen maar wel onder je kin.
Sins ze heeft uitgevonden dat ze kan brommen doet ze het ook tepas en onpas ook als ze aandacht wil (heeft steekje los denk ik 8)7 )

Kater ja ja het is idd een kater heeft een witte vlek tussen zijn achterpoten en witte schut haren in zijn oren en is nu al een enorme goedzak, moest niets hebben van de hond in het begin maar plakt er nu achteraan alsof het het einde van de wereld is dat de hond uit zicht is.
Is ook een die graag onder de dekens van het bed kruipt ook al vind ik dat niet goed (veel te bang dat ik hem een keer plet ofzo)

En verder... tja ik kan het niemand aan raden 3 kittens in een keer ...
Ze halen van alles uit wat verboden is en je hebt je handen vol ...
Maar ohhh wat schattig !!!! :D :D als ze slapen _O- _O-

Edit namen zou leuk zijn als ze een betekenis hebben en of een verband, mag ook een lange naam zijn die opgebroken is.

Goof

Re: Schaamteloos !! kittens hebben nog geen namen ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:59

Ben je op zoek naar namen of deelde je het enkel mee? :o

In het eerste geval zou ik het lekker makkelijk op poes 1, poes 2 en kater houden. Klaar :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:59

Je tekst is heel onprettig om te lezen. Misschien dat je er wat leestekens in kunt verwerken? Zou prettig zijn.

Anoniem

Re: Schaamteloos !! kittens hebben nog geen namen ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:01