Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Voornamelijk ervaring vanuit het werk. Als je er 'op tijd' bij bent kan je het nog aardig goed rekken met de medicatie en speciaal voer. De 1 reageert beter dan de ander. Maar tot nu toe heb ik altijd zoiets, als mensen blijven terug komen (om de dag bijv.) voor een infuus of onderhuids vocht, het misschien niet meer eerlijk is voor de kat om zo te leven. Vaak, of eigenlijk altijd, willen deze katten moeilijk of niet eten en moeten er dan ook nog gedwangvoerd bij worden. Leuk als je de laatste week afscheid wilt nemen, maar niet om 'te proberen'.
Maar over het algemeen doen katten het nog best goed op medicatie, sommigen zelfs enkel op aangepast voer.
Leffroi schreef:Dat is een goed begin hoor, even die nieren doorspoelen. Maar (voor mij iig) geen blijvende optie.
Dat plassen op de bank.. Ze zal behoorlijk wat vocht binnen hebben gekregen en tja, dat moet er ook weer uit. Als ze het blijft doen, laat dan voor de zekerheid even de urine testen op ontsteking. Maar eerst maar even afwachten denk ik.
spicegirl schreef:wel triest, dat bij een zieke kat, de bank meer waarde heeft.
denk je dat de kat het expres doet, en nu geniet van in een badkamer opgesloten worden ?
ik hoop dat je moeder nooit incontinent word..
spicegirl schreef:wel triest, dat bij een zieke kat, de bank meer waarde heeft.
denk je dat de kat het expres doet, en nu geniet van in een badkamer opgesloten worden ?
ik hoop dat je moeder nooit incontinent word..