Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
senna21 schreef:Nog lege schuurtjes/huizen in de buurt?
Kat van ons heeft een week in het lege huis van de buren gebivakkeert. Werd toen pas ontdekt.
Dierenambulance gevraagd? Paranormaal advies heb ik geen ervaring mee.
assie schreef:Op jouw vraag heb ik helaas geen antwoord. Wel een tip mbt amivedi/dierenambulance. Mijn ervaring is dat de communicatie onderling nog wel eens misloopt door de vele verschillende mensen die er (evt als vrijwilliger) werken. Dus het kan nooit kwaad om hen een keer per 1-2 dagen te bellen zodat ze ook allemaal op de hoogte zijn
Naath86 schreef:assie schreef:Op jouw vraag heb ik helaas geen antwoord. Wel een tip mbt amivedi/dierenambulance. Mijn ervaring is dat de communicatie onderling nog wel eens misloopt door de vele verschillende mensen die er (evt als vrijwilliger) werken. Dus het kan nooit kwaad om hen een keer per 1-2 dagen te bellen zodat ze ook allemaal op de hoogte zijn
Ik zal morgen bellen. Ze is ook gechipt dus ik ga er vanuit dat ze dat ook checken...
lovelanga schreef:Geen persoonlijke ervaring. Maar een vriendin van mijn moeder heeft hier wel ervaring mee. Niet zo n leuk verhaal, maar hun hond was vermist en die hebben ze door een dierenfluisteraar weer gevonden. Hun hond was verdronken in een diepe sloot. Vond dat wel bijzonder.
Succes met het vinden van je kat! Hopelijk vind je dr snel terug!
linnie050 schreef:Je kan ook posters uitprinten op de amivedi site.
Wij deden ze in plastic insteekhoesjes en plakte het bv aan lantaarnpalen.
oomens schreef:Hoe wil je überhaupt iemand tegen je kat laten fluisteren als je zelf niet eens weet waar die kat is? Hoe breng je die twee eerst in contact dan?
Of ben je bang dat je kat à larkattenvanger van Hamelen is gelokt door een dierenfluisteraar?
_Ezra schreef:Jet4You schreef:Een dierentolk kan contact maken door intuïtieve communicatie. Dit kan met een foto.
Leg eens uit, hoe kan dat ooit werken?