Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Goof schreef:Ik snap niet zo goed dat deze hond nog steeds de mogelijkheid krijgt om aan te vallen en te bijten.
Muilkorf om en/ of vastleggen of apart houden in ieder geval voor de veiligheid.
Goof schreef:Ik snap niet zo goed dat deze hond nog steeds de mogelijkheid krijgt om aan te vallen en te bijten.
Muilkorf om en/ of vastleggen of apart houden in ieder geval voor de veiligheid.
DreamUp schreef:Agossie: Ik snap de gedachte en heb daar ook aan gedacht, echter kunnen ze echt niets bedenken wat er gebeurt zou zijn (zelfs niet per ongeluk op zijn pootje staan oid. Het gekke is ook dat het niet bij een bepaalde gebeurtenis is dat de hond aanvalt, de ene keer kan die aanvallen bij een bepaalde situatie en de volgende 10 keer niet, en dan weer een keer wel. Maar we blijven hier over nadenken.
xSCWx: Heb ik ook geopperd, echter zien ze hier niet echt wat in omdat het alleen tegen 1 persoon is, en ze vermoeden dat het dan ook tegen andere geuit wordt. Of klopt dat niet?
Goof: Muilkorf is besproken alleen denken ze het daarmee voor de hond erger te maken omdat hij dan niets meer met zijn speeltjes kan doen, en bijvoorbeeld ook niet meer kan drinken. Vastleggen is van de week geprobeerd maar leek die ook gefrustreerd van te worden. Hij wordt in ieder geval wel opgesloten als hij alleen is met S. Maar ik ben er ook bang voor dat het een keer misgaat dus ik blijf hierover bezig.
Dat topic heb ik inderdaad gelezen alleen die hond was heel angstig en dat gedrag was continu, dit niet, het ene moment zijn ze bij wijze van beste vriendjes en het andere moment valt hij van achter aan. Dat vinden we zo gek.
Hypericum: Daar ga ik het zo even over hebben, dan kan ik daar antwoord op geven.
speurneusc schreef:honden hebben heel goed door wanneer iemand zich fake gedraagt en daar reageren ze instinctief heel sterk op, dus verder gaan zoeken in de achtergrond van deze persoon zou miss een trigger te vinden zijn
xSCWx schreef:Als ze een tumor hebben kunnen ze ook gericht op 1 persoon aanvallen, dat hoeft niet altijd meerdere personen te zijn.
speurneusc schreef:honden hebben heel goed door wanneer iemand zich fake gedraagt en daar reageren ze instinctief heel sterk op, dus verder gaan zoeken in de achtergrond van deze persoon zou miss een trigger te vinden zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers