Saphir is ziek ! En niet zo'n beetje ook

Dinsdag morgen was er nog niets aan de hand, heeft ze gewoon gegeten, gedronken en was ze haar verveleden drukke zelf

S'avonds kwam ik thuis, is ze naar buiten geweest, heeft ze gras gegeten, en daarna in haar mand overgegeven. Ze was heel erg onrustig, liggen, weer gaan staan, heen en weer lopen, voor de deur staan wachten ... Dacht eerst dat ze haar baasje miste, mijn vriend want die is al een week van huis. Dus mee genomen naar mijn ouders waar ze druk gespeeld heeft met de andere hond, en toen toch weer overgegeven. Wel gedronken daar nog s'avonds.
Volgende morgen (woensdag) in haar bench over gegeven, niks gegeten van haar brokjes wel nog gedronken.
S'avonds was ze sloom, maar wel buiten rond gestruind zoals ze altijd doet, maar nu viel ze wel vanuit het niets Sacha aan, onze andere hond.
Weer binnen, niks gegeten, niks gedronken, en maar in de mand opgerold liggen slapen. Is geen een keer bij me gekomen voor aandacht.
En nu vandaag, vanmorgen om 6 uur begon ze te piepen dat ze er uit wilde, toen heeft ze weer buiten over gegeven. Eten wou ze niet en ze heeft weer niet gedronken

Zo gauw ze van buiten kwam liep ze regelrecht weer naar haar mandje toe, rolde zich op en keek niet meer op of om. Ze heeft een lege blik, voelt koud aan en ze rilde.
Dus heb de hout kachel voor haar aan gemaakt, haar ervoor gezet en ben naar mijn werk gegaan.
Vanmiddag gaan we naar de dierenarts maar kan me nu moeilijk op mijn werk concentreren

Herkent iemand dit ?
Ze is nog jong, een jaar oud, en eet alles, neemt alles mee haar mandje in, vind bij ons rond het huis stukjes houd, stukjes plastic noem maar op .. Overal knaagt ze op.
Dit is ze