20 mei zijn we afgereisd naar het verre Groningen om bij 2 reuen te gaan kijken. Al gauw waren we helemaal weg van Vargas en hebben we besloten om voor hem te gaan als het oogonderzoek en dierenartsonderzoek goed zouden zijn. De volgende dag kreeg ze een oogonderzoek. Alles was helemaal goed dus dat was de eerste GO voor een nestje! De dag daarna is ze onderzocht en geënt bij de dierenarts. Ook dit was helemaal goed! Het lange wachten op de loopsheid was begonnen. We hadden het idee dat ze snel loops zou worden maar na een paar weken hadden we de moed al opgegeven. Ze was al zo'n 13 maanden niet loops geweest. Misschien kwam het wel nooit meer

Al vrij snel had ik het idee dat ze drachtig was. Ze was en is nog steeds veel sneller moe en minder energiek dan anders. Der tepeltjes zijn na de loopsheid groot gebleven en inmiddels heeft ze een buikje! Lieve is erg slank en nooit dik te krijgen dus een buikje van vet is bij haar onmogelijk

Afgelopen dinsdagavond heeft ze een echo gehad. Op de echo waren in ieder geval 2 pups te zien. Wellicht nog 1 meer maar dat durfde de DA niet goed te zeggen omdat het kon zijn dat je een pup van 2 kanten ziet. Omdat de DA zelf heel nieuwsgierig is mogen we over 2 weken voor nog een echo komen!
Hieronder de 2 pups op de echo. Als je goed kijkt zie je heel snel het hartje kloppen!
Informatie ouders
Naam: Aladna's Nyntje (Lieve)
Ras: Ruwharige dwergteckel
Kleur: Chocolade wildkleur
Geboren: 2 maart 2013
Mama: Brechtje of the Aladna's Home
Papa: Zander Vom Rainschlössl
Bij ons sinds: 5 juni 2013
Diploma's: Behendig Bewegen en Elementaire Gehoorzaamheid
Vrij van oogafwijkingen!

Naam: Vargas From Pekelder Dream
Ras: Ruwharige dwergteckel
Kleur: Black and Tan
Geboren: 1 januari 2013
Mama: Nina From Pekelder Dream
Papa: Ivo Vom Bosenberg
Vrij van oogafwijkingen!
In het echt veeel leuker dan op de foto's!

En nog wat foto's van Lieve!
Tijdens een fotoshoot door Cjanmaat Fotografie

En afgelopen weekend in Denemarken.

Helemaal weg van zand en water!

We verwachten de pups half/eind september. De kleurmogelijkheden zijn Chocolate & Tan, Black & Tan, Chocolate Wildkleur en Wildkleur. Veel mogelijkheden dus

Ik zal hier regelmatig updates plaatsen. Verder zal ik ook updates plaatsen op der eigen site > http://aladnasnyntje.weebly.com
Duimen jullie mee voor een voorspoedige bevalling en gezonde mams en pups?