Ik had best grote kooien op het oog maar als dat het dan ook niet wordt..

https://www.onlinedierenspeciaalzaak.co ... 0wodwqUJ4Q zoiets had ik in gedachten ...
Ben benieuwd naar jullie ideen ..
Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
cruesli schreef:Supermooi dat aquarium en zo mooi ingericht ook! Maar hoe maak/hou je dat schoon vd keutels/plasjes? Lijkt me een hels karwei zo namelijk..
xDenies schreef:Deze bak word ééns in de zoveel tijd anders ingericht en is sinds april nu één keer schoon gemaakt. Syren zijn vrij schoon van zichzelf en echte plas plekken kan ik niet vinden; ook stinkt het totaal niet. Keutels liggen wat rond het loopwiel en dat kan je zo weg halen. Verder nergens last van.
Tevens staat er een zandbad en mijn syren hebben altijd hier in geplast.
Het hol, waar Ozzy in slaapt, kan ik overigens zo 'uitbouwen' om te verschonen. Maar eigenlijk is dit helemaal niet nodig.
Babsiej schreef:Jawel, want ik had eerst een andere kooi die minder breed was en stuk hoger met verdiepingenIk wist niet dat syrtjes niet goed kunnen klimmen. Maar een aquarium vind ik denk ik niet zo leuk en viezig. Ik wil het graag gewoon goed schoon kunnen maken allemaal.
Babsiej schreef:Het gaat niet om het geld. Kooi mag een tientje kosten of 100 euro. Maar als ik lees dat het eens in de 4 maanden schoon gaat dan lijkt mij dat niet erg fijn.
Op de tocht staat hij sowieso niet. Snap de overwegingen wel voor een aquarium maar t ziet er vaak toch wel erg rommelig uit ..
Gebruikers op dit forum: Aard_Bijtje, Dennenboom, gerlindie, Padoertje, Spaansepony, Thioro, zigranta en 30 bezoekers