Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
RyanneZarita schreef:[ [url=m/tlw8DE.png]Afbeelding[/url] ]
Wij! (Foto uit een filmpje)
We hebben een eigen board en Johnny draagt altijd een zwemvest waarmee we hem makkelijk aan boord kunnen trekken. Hij houdt alleen niet van zwemmen dus hij ligt meestal op de punt.
JesdaJinn schreef:x_Jeanine_x schreef:Action en de lidl hebben ze laatst gehad voor 150,-
Ik zou er ook wel een willen. Alleen zijn de honden van mn schoonouders waterrattenDus dat is wiebelen
Echt..
Schuur_ schreef:Ik zou het graag willen proberen en zou eens niet zo flauw moeten zijn en die SUPmensen in Roermond moeten contacteren. Heb er al aan gedacht om een clinic ofzo te organiseren voor mensen op de FB met hetzelfde ras om maar niet alleen te moeten gaan
Hoe zoeken jullie trouwens water uit waar je op kunt suppen? Wij hebben hier bv de maas maar daar wordt je omver geblazen door de speedboten en waterskiers.
Ben erg beniewd hoe het evenwicht is op zo een board. Hond zal in het begin wel nerveus zijn, hij is niet zo van de stabiele ondergronden maar dit kan hem wel helpen om meer vertrouwen te krijgen op dat vlak
StonedRomy schreef:Schuur_ schreef:Ik zou het graag willen proberen en zou eens niet zo flauw moeten zijn en die SUPmensen in Roermond moeten contacteren. Heb er al aan gedacht om een clinic ofzo te organiseren voor mensen op de FB met hetzelfde ras om maar niet alleen te moeten gaan
Hoe zoeken jullie trouwens water uit waar je op kunt suppen? Wij hebben hier bv de maas maar daar wordt je omver geblazen door de speedboten en waterskiers.
Ben erg beniewd hoe het evenwicht is op zo een board. Hond zal in het begin wel nerveus zijn, hij is niet zo van de stabiele ondergronden maar dit kan hem wel helpen om meer vertrouwen te krijgen op dat vlak
Een hond die nerveus is op de plank, daar is het te snel voor gegaan. Gewoon langzaam opbouwen en zorgen dat de hond er gerust op is. Hier in het zuiden heb ik eventueel nog wel een hele fijne Hondenschool die ook sup lessen aanbieden.
Qua water gaan wij op een recreatie plas die ook gecontroleerd wordt op blauwalg etc. Is een zijtak van de Maas. De Maas zelf stroomt te sterk en dan is het moeilijker in balans te blijven.
Evel_Knievel schreef:RyanneZarita schreef:[ [url=m/tlw8DE.png]Afbeelding[/url] ]
Wij! (Foto uit een filmpje)
We hebben een eigen board en Johnny draagt altijd een zwemvest waarmee we hem makkelijk aan boord kunnen trekken. Hij houdt alleen niet van zwemmen dus hij ligt meestal op de punt.
Wat leuk! Wel sup-board heb jij? Is dat een van aqua Marina? Hoe bevalt die?
StonedRomy schreef:Mijn vader heeft een lesje gehad met zijn reu en volgende week staat de volgende les op de planning. Ze vinden het in ieder geval heel erg leuk en de reu ontspant ontzettend als hij op het water is.
Zelf zou ik het ook wel willen doen met mijn hond, maar ben te bang dat ik in het water val en een anafactische shock reactie krijg. Misschien dat mijn teefje een keertje mee mag met mijn vader.
Hebben jullie je eigen boards of huren/lenen jullie ze? Ik vind ze namelijk wel behoorlijk prijzig voor die paar weken per jaar dat het leuk weer is om te doen.
Balou_k schreef:StonedRomy schreef:Mijn vader heeft een lesje gehad met zijn reu en volgende week staat de volgende les op de planning. Ze vinden het in ieder geval heel erg leuk en de reu ontspant ontzettend als hij op het water is.
Zelf zou ik het ook wel willen doen met mijn hond, maar ben te bang dat ik in het water val en een anafactische shock reactie krijg. Misschien dat mijn teefje een keertje mee mag met mijn vader.
Hebben jullie je eigen boards of huren/lenen jullie ze? Ik vind ze namelijk wel behoorlijk prijzig voor die paar weken per jaar dat het leuk weer is om te doen.
Dit gebeurt enkel in zeer zeldzame gevallen, als je hier bang voor bent al even de voetjes en polsen af en toe in het water poedelen.
StonedRomy schreef:Ja het gebeurt in zeldzame gevallen, maar ik ben al een heel aantal keren bewusteloos geraakt bij lagere temperaturen... bewusteloos in het water staat niet hoog op mijn verlanglijstje.