Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Wij hebben een Australorp: zwart, super goede leggers, rustig en groot. We hebben haar samen met twee Isa Brown. Ik weet niet waar je woont, maar heb een heel goed adres voor kippen.
Fieah schreef:Oh mijn papa heeft Brahma's en die leggen juist goed. Zal wel toeval zijn danNuja ik moet geen kip om de eieren want eet dat bijna niet, maar mijn vriend wel. Ik vind kippen gewoon leuke beestjes
Red een legkip ziet de vriend niet zitten. Zijn ouders hebben daar al verschillende keren een kip van gehad en die zijn telkens na nog geen een jaar dood![]()
Dat het gras kapot zal gaan weten we, daarom hebben we een stuk afgemaaktHebben ook een hok met 2 zitstokken en ook plek om op de grond te liggen (hok: http://www.hagim.be/sites/default/files ... k=yoatPHm5)
Het stuk grond kunnen we ook altijd groter maken als we zien dat de kippen niet genoeg plek hebben.Ceetje_bokt schreef:Wij hebben een Australorp: zwart, super goede leggers, rustig en groot. We hebben haar samen met twee Isa Brown. Ik weet niet waar je woont, maar heb een heel goed adres voor kippen.
Wij zijn van BE Limburg
NenaC schreef:Hoe oud zijn ze? Hoe lagen haar pootjes?
Kan ook coccidiose zijn, dan gaan ze ook zeer snel weg.