Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colunder schreef:Nu ik de foto's van zijn hok heb gezien,begrijp ik wel een beetje waarom.
ik vind zijn verblijf wel ergklein en rommelig.
Laura_x_ schreef:Mijn mening: Frustratie. Het hok ziet er niet aantrekkelijk uit (donker, weggestopt) en is te klein voor hem. Ook heeft hij geen vriendinnetje. Nu snap ik wel dat je hem niet meer bij de andere voedster zet, maar waarom dan geen vriendinnetje voor hem ophalen? Ik weet niet hoe oud hij is, maar ik zou zelf kijken naar een voedster van zijn eigen leeftijd en geen jong konijn uit een eigen nestje.
Denk dat dit de reden is voor het gedrag dat hij uit. Wanneer je deze punten gaat verbeteren, zul je zeker weten een ander konijn zien.
Ik bedoel dit niet boos of verkeerd richting jou, ik geef puur aan hoe ik het zie.
Geryon schreef:Probeer het eens met een konijn uit de opvang. Ik gok dat die een stuk socialer zijn dan fokkonijnen, die over het algemeen niet in een blijvende stabiele groep zitten.
Geryon schreef:Probeer het eens met een konijn uit de opvang. Ik gok dat die een stuk socialer zijn dan fokkonijnen, die over het algemeen niet in een blijvende stabiele groep zitten.
Leen schreef:Het gaat hier, voor de mensen die niet zo goed kunnen lezen, ook over een overbrugging van nog maar een maand. Na een maand zal zijn hok bij ons nieuwe huis af zijn en heeft hij daar alles wat hij maar wil. Hopelijk inclusief vriendinnetje, en anders dan moet ik misschien een andere aanpak proberen in verband met de kennismaking.
.