Vreemde/originele accesoires voor dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:18

Hahahahaha!! Die laatste is geniaal. :')

Ik krijg mijn Border ook echt niet naar buiten als het regent of koud is. Die is dan echt blij met zijn jasje.

Overigens zijn die BOT jasjes super fijn met de trainingen.

Net zoals dat trappetje en die loopplank voor de auto vind ik dat accessoires die daadwerkelijk een doel hebben.

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:23

Ik ben heel erg blij met dit topic! Op de eerste pagina zei iemand namelijk iets over kleine trapjes (voor hondjes met artrose), en ik heb er meteen eentje besteld. Nu kan mijn hoogbejaarde kater weer zonder problemen op de bank komen <3 hij snapte het ook meteen en gebruikt het trapje alsof hij het al jaren doet. Er komt snel nog eentje erbij voor aan het bed :D

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:30

Mizora schreef:
[ Afbeelding ]

Luiers werken ook prima. Hoewel mijn honden blijkbaar de maat na newborn (0) moeten hebben. Ze krijgen ze bij mij alleen om als ze echt ergens heen moeten tijdens de loopsheid. Verder heb ik tegels op de grond en de muren. De muren moeten ook tot 50cm hoogte afgenomen worden na de loopsheid (en dan zijn de honden slechts 35 en 40cm hoog).


dure keuze :')
ik kocht babyboxershorts met knopen bij de zeeman..
gewone dikke inlegkruisjes erin plakken.. achterste voren aantrekken, staart door de gulp, knoopje dicht en gaan met die banaan. had 3 broekjes.. eigenlijk nooit lekkage langs het maandverband, dus alleen wanneer het broekje toch perongeluk vies werd (of ik vergat het af te doen als de hond efkes in de tuin wilde.. dommmmmmmmm idee, ging gelijk zitten en piste 8)7 ) werd het verwisseld voor een schoon broekje, en sowieso na 2 dagen een andere.. tegen de tijd dat nummer 2 ook afging, had ik allang een wasje waar ze in mee konden en droeg de hond ondertussen broekje nr 3.. Heb nooit een nieuwe moeten halen, dus was puur de kosten van het allergoedkoopste dikke maandverband dat ik twee tot drie keer per dag even moest verschonen

mooiste was dat ze dan via de pijpjes zichzelf ook nog makkelijk kon wassen
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 27-09-16 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 23:31

Wil iemand nog een bijpassend accessoire voor zichzelf? :D

Afbeelding

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:32

Getverdemme :D

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:32

ieuwwwwwwwww

Fabj3

Berichten: 142
Geregistreerd: 30-11-10

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:33

OMG := Hahahaaha!!
Vraag me af of er toch een gek tussen zit die ze zou dragen :')

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:36

antje_vip schreef:
Wil iemand nog een bijpassend accessoire voor zichzelf? :D

Iiiieeeeekkk!!

Een greep uit mijn collectie 8-)
Zelfgemaakt badjasje die ze verrassend genoeg toch wel heel graag draagt

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amyd

Berichten: 393
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Zeist

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:56

Oh die jockey is echt schitterend!! Die wil ik ook voor mn patter!

higgins

Berichten: 1139
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:23

Catnip schreef:
Ik ben heel erg blij met dit topic! Op de eerste pagina zei iemand namelijk iets over kleine trapjes (voor hondjes met artrose), en ik heb er meteen eentje besteld. Nu kan mijn hoogbejaarde kater weer zonder problemen op de bank komen <3 hij snapte het ook meteen en gebruikt het trapje alsof hij het al jaren doet. Er komt snel nog eentje erbij voor aan het bed :D


He wat goed!
Welke heb je gekocht ?

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 11:40

Nog een leuke foto, wel geen huisdier maar toch!

Afbeelding

Door Shirley gemaakt die muts

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 12:20

higgins schreef:
Catnip schreef:
Ik ben heel erg blij met dit topic! Op de eerste pagina zei iemand namelijk iets over kleine trapjes (voor hondjes met artrose), en ik heb er meteen eentje besteld. Nu kan mijn hoogbejaarde kater weer zonder problemen op de bank komen <3 hij snapte het ook meteen en gebruikt het trapje alsof hij het al jaren doet. Er komt snel nog eentje erbij voor aan het bed :D


He wat goed!
Welke heb je gekocht ?


Die van Zooplus!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-16 12:21

Die Tekkel :')

higgins

Berichten: 1139
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:04

Catnip schreef:
Die van Zooplus!


+:)+
Ben blij dat het zo'n succes is voor jou en poeslief!

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:09

Onze hond heeft een heel assortiment aan gehaakte truitjes. Die heeft het zodra het kouder wordt echt koud (Boomer die ivm het vele buiten zijn geschoren wordt) en met die truitjes blijft ze lekker warm (en schoon bij vies weer).
We hebben ook een rugzak voor haar, omdat ze vanwege een heupprobleem niet zo ver en lang kan lopen. Dan kan ze als het niet meer gaat of ze moe is in de rugzak en toch mee op lange wandelingen. Of ze gaat onderin de wandelwagen van de kleine :P

Ik zie hier ook iemand lopen met een labrador die flink hd heeft en die gaat voor langere wandelingen in een bolderkar.

Maar veel van de dingen die ik hier zie zijn echt te erg pfff

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:16

Welke badjassen hebben jullie het over? Ik heb deze https://www.schecker.nl/Droog-en-badlak ... &ci=001506

Ik gebruik hem na het wassen. Ze zeggen het hier niet maar de mijne heeft ook een staartlusje en blijft daardoor meestal prima zitten. Maar ben nu wel benieuwd naar die hele dure badjassen :D

secricible

Berichten: 25703
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:25

Misschien ga ik er idd wel gewoon bestellen haha. Ik zou er dan iig eentje willen met buikflap, aangezien ze daar vaak het meeste nat zijn en ook het langst nat blijven. Zo'n hekel aan de nattigheid in huis daarna....

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:28

Zo'n badjas zie ik ook wel zitten voor mijn waterratten. Ik denk dat de Bracco met echte kou het ook koud krijgt in de auto tijdens lange dagen. Maar wil dan wel eentje met buikflap inderdaad.. Ik 'ken' die van jachthondenwinkel, maar als iemand nog meer goede tips heeft. :D

01San

Berichten: 18756
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:28

Ik ben ook wel geïnteresseerd in een honden badjas met buikflap!

GamblersCup
Berichten: 13428
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:38

QueenE schreef:
[ Video ]


Alsof zachtvoer zo lang meegaat... _O- Als ze vlees krijgen, gaan de bakjes leeg, worden uitgelikt alsof ze nooit te eten krijgen :D En brokjes... staat wel de hele dag door, maar iedere morgen vers uit de zak of de ton. Ik vind het eigenlijk een heel nutteloos item := Je zet toch geen brokjes neer voor 3 dagen? En zijn er echt katten die hun zachtvoer in porties opeten? (kan best hoor, maar de 3 vreetzakkies van mij dus niet :D )

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:43

(ik heb het topic niet doorgelezen)

Het enige bizarre dieren accessoires vind ik toch wel de anusdiamant voor katten. :x

Qimm

Berichten: 15184
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 15:11

"WHY DRINK ALONE?
Pet Lovers, rejoice - there's now a wine for your furry friends. Made at 5,300' in the foothills of Colorado , we are the makers of the original cat wine and the original dog wine lines designed to entice even the most picky of pets."

Afbeelding

http://www.apollopeak.com/

Mizora

Berichten: 18115
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 15:18

GamblersCup schreef:
QueenE schreef:
[ Video ]


Alsof zachtvoer zo lang meegaat... _O- Als ze vlees krijgen, gaan de bakjes leeg, worden uitgelikt alsof ze nooit te eten krijgen :D En brokjes... staat wel de hele dag door, maar iedere morgen vers uit de zak of de ton. Ik vind het eigenlijk een heel nutteloos item := Je zet toch geen brokjes neer voor 3 dagen? En zijn er echt katten die hun zachtvoer in porties opeten? (kan best hoor, maar de 3 vreetzakkies van mij dus niet :D )


Ja, hier krijgt de kat 200g natvoer op een dag en dat verdelen we in 2 tot 3 porties, op het moment moeten we dan regelmatig weer wat weggooien, zeker in de periode dat de vliegen veel eitjes legden. Van de 50g brokjes eet ze ook vaak niet alles op. Dramakat, want ze heeft de porties eigenlijk gewoon wel nodig anders wordt ze mager.

Dancyy
Berichten: 2699
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:35

vrouwke schreef:
Nog een leuke foto, wel geen huisdier maar toch!

[ [url=m/FphDjW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Door Shirley gemaakt die muts


Aaaaaaaah wat schattig! *Gaat leren breien zodat pony ook een muts krijgt*
Mag ik vragen waar je dat halster hebt gekocht? :D

Ceetje_bokt
Berichten: 5179
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 20:13

Alwiene schreef:
Welke badjassen hebben jullie het over? Ik heb deze https://www.schecker.nl/Droog-en-badlak ... &ci=001506

Ik gebruik hem na het wassen. Ze zeggen het hier niet maar de mijne heeft ook een staartlusje en blijft daardoor meestal prima zitten. Maar ben nu wel benieuwd naar die hele dure badjassen :D

Die van mij zijn van dogtowel in van dat micro spul (nooit in de droger doen dus) toen ik ze kocht waren dit de enige op de markt, inmiddels zijn er veel meer en is volgens mij ook de prijs lager. Ik meen dat ik er toentertijd voor twee €90 betaald heb, maar al zoveel plezier van gehad en ze zien er nog als nieuw uit.
Ik ken deze shop niet, maar ze verkopen wel 'de mijne' http://webshop.terrafauna.nl/en/hondenb ... adjas.html