Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willeke_ schreef:Dierenasiel bij mij: voor een konijn: voor een ram 50,00 euro en voor een voedster 30,00 euro. Voor een koppel (voedster en ram) betaalt u 65,00 euro.
Verstandig om er eentje uit het asiel te halen. Zeker als jouw konijn eeg dominant is. Zij koppelen en je krijgt alle tips mee die je nodig hebt. Succes!
romyloverrr schreef:Een kleine kans. En van die prijs kan een konijn z'n hele leven eten. Vind het echt onzin een konijn te laten enten. Je kunt niet tegen alles gaan beschermen. En eerlijkgezegd ken ik niet eens iemand die zijn konijn laat entenIk kan iemand goed die veel konijnen heeft voor kerst en die heeft er ook nooit 1 laten enten. En dat terwijl de entingen in een groep belachelijk veel goedkoper zijn.
En ik ben op de hoogte van de nieuwe ziekte, en daarom geef ik ze gras wat niet besmet kan zijn en verder ga ik ze niet ervoor laten enten. Ze gaan toch een keer dood...
JoskaH schreef:Willeke_ schreef:Dierenasiel bij mij: voor een konijn: voor een ram 50,00 euro en voor een voedster 30,00 euro. Voor een koppel (voedster en ram) betaalt u 65,00 euro.
Verstandig om er eentje uit het asiel te halen. Zeker als jouw konijn eeg dominant is. Zij koppelen en je krijgt alle tips mee die je nodig hebt. Succes!
Dankjewel voor de reactie!
Inderdaad vind ik dat fijn aan het asiel, maar ik wilde wel graag de prijs erbij weten. Ik ga dan ook langzaamaan even op marktplaats kijken, ik denk dat 50 euro toch wel veel wordt.
xDenies schreef:Je kan niet zien of er, na een stressperiode(reizen met de auto), een klik is met een ander konijn die zich wel op z'n gemak voelt.
Een klik zie je pas binnen een paar dagen. En er zijn zóveel mensen die hun konijn niet terug willen zien.
Twiggy2008 schreef:Ga naar een konijnenopvang. Daar hebben wij er ook drie vandaan (wij hebben vier konijnen, twee koppels). Kerngezonde, leuke konijnen en minder duur. Daar gekoppeld ook, helemaal fijn gegaan. Al gun ik elk konijn een maatje en een fijn tehuis, ongeacht het geld.