Ik heb het er gister over gehad met mijn ouders en zij vinden het goed. Althans, ze zeiden het volgende: "prima, ga je er maar eens in verdiepen" Dus dat deed ik. En van wat ik lees lijken me het geen enorm lastige huisdieren
Ik weet zeker dat er nog wel meer bokkers zijn die een axolotl hebben of er meer van weten, dus ik heb wat vragen:1. Waar koop je het beste een axolotl?
De Petsplace in het Alexandrium (Rotterdam) heeft axolotls, dus ik dacht er over om er dan daar 1 te kopen. Of moet ik dan beter naar een kweker?
2. Wat heb je nodig voor een axolotl?
Dingen die ik tot nu toe tegen ben gekomen op Google:
- aquarium inclusief accessoires voor de temperatuur enzo
- bodembedekking (fijn zand of caviargrind), al heb ik gelezen dat bodembedekking niet per se nodig is
- voer
- planten
- stenen en keien
- kunststof aquariumdecoratie
Wat moet er nog meer bij?
3. Wat kost het bij elkaar?
En als laatste; wat kosten al deze dingen die je nodig hebt? En wat zijn de jaarlijkse kosten?
Ik hoop dat jullie de vragen een beetje duidelijk vinden
en zeg niet meteen dat ik er geen moet nemen omdat ik er niks van weet, daarom wil ik me er ook meer in verdiepen.Groetjes Pichu
Daar zijn ze gezonder en bij kwekers zijn ze ook nog eens een stuk goedkoper dan uit een winkel. Kijk eens op de facebookgroep ''Axolotl land NL'', daar zitten kwekers en liefhebbers.
is bovendien ook niet echt om de hoek