Vlooienshampoo gebruiken bij wondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaYM

Vlooienshampoo gebruiken bij wondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 11:40

Mijn kat heeft al een hele lange tijd vlooien en ik kom er maar niet vanaf. Nou heb ik op advies van andere mensen vlooienshampoo gekocht en ik wil het vandaag eigenlijk gebruiken maar zie ik een wondje op zijn rug, waarschijnlijk van een stoeipartij buiten, het ziet eruit als een schaafwondje.

Kan ik de shampoo gebruiken of moet ik wachten tot het helemaal geheeld is?

Hij moet ook weer een pipet krijgen, als ik hem nu zijn pipet geef moet ik weer een tijd wachten om hem te kunnen wassen.
(Ik gebruik Advantage pipetten maar deze werken minimaal, ik heb ook heel veel andere soorten geprobeerd maar allemaal werkt het echt minimaal. We stofzuigen veel, ook alle kiertjes)

XxDiandraxX

Re: Vlooienshampoo gebruiken bij wondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 11:53

behandel je de omgeving ook? dat is namelijk het allerbelangrijkst en met alleen stofzuigen red je het helaas meestal niet. Mijn ervaring met advantage is namelijk erg goed!

ik zou ivm het wondje even wachten met wassen tot het goed geheeld is, dan zou ik toch de advantage geven en een goede omgevingsspray halen om het huis te behandelen.

slechts 5 tot 10% van de vlooien zitten op je kat de rest verstopt in de omgeving..

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 12:19

XxDiandraxX schreef:
behandel je de omgeving ook? dat is namelijk het allerbelangrijkst en met alleen stofzuigen red je het helaas meestal niet. Mijn ervaring met advantage is namelijk erg goed!

ik zou ivm het wondje even wachten met wassen tot het goed geheeld is, dan zou ik toch de advantage geven en een goede omgevingsspray halen om het huis te behandelen.

slechts 5 tot 10% van de vlooien zitten op je kat de rest verstopt in de omgeving..

Bedankt voor je reactie :)

Ons hele huis is zo ongeveer een maand geleden behandeld door een professioneel bedrijf en ik ga het nu bijhouden met Indoor X spuitbussen (als ik de naam goed heb).