. Maar zij was helemaal tevreden over het herstel. Ik moet zo door blijven gaan en donderdag maar op controle komen. Dit terwijl de vorige keer dat hij een ontstoken teentje had de wond aanvankelijk veel groter was en binnen 1 week dicht was. Maar Terry moest wel met een kapje gaan lopen omdat hij er af en toe, vooral na het voetenbad, aan gaat likken. Alsof stress in het lichaam helpt bij wondheling
. Ik ga nu met hem spelen meteen na het voetbad of hij krijgt iets te kluiven. Voor die 2 of 3 keer per dag dat hij er dan een paar likjes op doet ga ik hem niet pesten met een kap. Morgen ga ik maar weer naar de dierenarts en vraag ik om een andere arts. Het teentje is sinds vrijdag echt totaal niet verbeterd dus deze behandeling helpt gewoon echt niet bij hem. Nu zit ik er alleen mee dat ik Terry bijna niet meer te pakken krijg voor zijn voetenbadje en dat hij me sowieso mijd als de pest. We worden allebei dus totaal niet vrolijk van een behandeling die echt niet aan lijkt te slaan. Ik vraag me dus af of het kwaad kan dat ik gewoon stop met de voetenbadjes en de wond gewoon op laat drogen en of er misschien andere dingen zijn waarmee ik hem kan helpen. Dit is gewoon echt sneu zo
. Bovendien is de wond nog vochtig en denk ik dat het dan juist echt vies gaat worden.
.
?
Mooi dat ze het er niet meer af kreeg.
. Zoals er te lezen valt volg ik dus WEL het advies van de dierenarts op en geneest het nog niet. Het was vrijdag ook nauwelijks beter dan maandag en toch kreeg ik geen ander advies en dat zit me dus dwars. Maar jeetje, wat ben ik dwars en eigenwijs omdat ik me zorgen maak om mijn hondje wat, ondanks de stipt opgevolgde behandeling van de dierenarts niet geneest.
Ik denk dat een kap noodzakelijker is dan jij denkt.
. Ik had nu ook een andere dierenarts.