Onze Berner Bink heeft net een kuur Ypozane afgerond in verband met een vergroot prostaat. Nu werd hij gedurende deze kuur al een nog grotere knuffel dan het al was, maar dit slaat alles. Sinds gisteren bespringt hij mij wanneer hij maar kan en hij wil alleen maar op mij 'rijden'.
Ik heb hem buiten of in een andere kamer liggen, want zodra hij mij ziet komt zijn pielemans eruit en wil hij mij bespringen. Ik weet het aan de volle maan, maar denk toch eerder dat het aan de kuur ligt. Bij mijn vriend doet hij het niet. Ik heb geen last van mijn maandelijkse ongemak en ben ook niet zwanger...je gaat je van alles in je hoofd halen waar dit nu opeens vandaan komt

Dit gedrag staat ook niet vermeld op de bijsluiter en nergens op internet zijn verhalen te vinden over het gebruik van Ypozane en extreem hitsige honden

Ook de DA heeft het nooit gehoord. Nu staat er wel in de bijsluiter dat 'socialer' gedrag kan voorkomen en Bink vindt mij nu eenmaal erg lief....maar dit is dan wel extreem sociaal gedrag.
Ik hoop op herkenningsverhalen en jullie ervaring dat dit heel normaal is en vanzelf na een paar dagen stopt....
Groetjes,
Dominique