Onze liefste kat Bram is vorig jaar op 12/08/'15 ingeslapen wegens een 5 x 5 cm Lymfoom (Kanker/Tumor) in de darmen.
En ik wou hem niet zien lijden dus we hebben besloten om hem in te slapen een jaar geleden.
Ik mis hem nog iedere dag, sowieso door de foto's die Facebook laat zien via een herinnering.
Hij heeft de leeftijd van 10 niet mogen halen, hij was op 20/09/2005 geboren.

Hij hield altijd van het zonnetje!

Bepaalde foto's kwamen als een verassing!

Hij was ook altijd gericht op het baasje!

En soms kwam er een 'Laat me met rust baas' blik voorbij!

Mooie foto's zijn mij dierbaar, zoals deze...

Als model zitten vond ie soms ook wel erg leuk...

Heel apart misschien, maar soms leek het wel of ie kon lachen!

Kort na de dood van Bram kreeg ik van een vriendin op FB een tekening van Bram, ik ben haar dankbaar!
Op 12/08/'15 is ie dus ingeslapen wegens de tumor in zn darmen, ik heb steeds gezegd ik wil hem terug,
het is m'n beste maatje geweest in die bijna 10 jaar dat we hem hebben gehad (vanaf 15 weken).
En heb nog bij de Dierenarts gezegd ik hoef hem niet,
hij mag met andere katten de gecremeerd worden en dan uitgestrooid worden op het weiland daar.
Maar een paar dagen later werd ik door de Dierencrematorium Amsterdam gebeld van heette hij Bram,
en is het een Blauwe Britsekorthaar en kwam ie bij die en die Dierenarts vandaan?
Toen brak er bij mij iets en ik wou hem zo snel mogelijk weer terug!
We hebben die dag zelfs nog geregeld dat we hem op 17/08/'15 weer konden ophalen, en zo staat ie sindsdien bij mij op m'n slaapkamer...

Ik zal mijn beste maatje voor altijd missen, ik merk nu zelfs dat ik er moeilijk mee heb..

Maar hij heeft voor altijd een stuk hart van mij veroverd!
Bedankt Bram voor de afgelopen 9,8 jaar dat je mijn aller beste maatje bent geweest en in de slechtste tijden bij mij bent geweest! Tot Ooit!