ervaringen carnilove hondenvoer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

ervaringen carnilove hondenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 01:47

Wij zijn al een tijdje zoekende, maar zijn er nog steeds niet uit.

Teefje kwam hier met 11 wk en stond op RC. Ze had slechte ontlasting. We hebben toen Carnis brokken gekocht. Mijn oude BC was 15 en altijd gevoelig geweest voor van alles, dus ik was erg voorzichtig.
Daar had ik Carnis worsten bij en blokken Energique.

Op de leeftijd van 6 maanden kwam haar broertje bij ons wonen. Hij stond op Carnibest, maar we hebben ze hetzelfde gegeven.

teefje had diverse oorontstekingen en wat kale plekken. Beiden konden goed windjes laten... Verder gezocht en over gestapt op Cavom.

Daarop kreeg het reutje een hele lichte neus opeens en verhaarde extreem. Het teefje deed het goed. Vacht was mooi dicht en zacht.

We gaven ze steeds meer kant en klaar vlees bij. We hebben diverse ,merken geprobeerd en afgewisseld. We hebben; Smuldier, Duck, Rodi en Barfmenu. Dat ging best goed. Ze verhaarden alleen wel behoorlijk.
We hebben geen grote diepvries of ruimte daarvoor momenteel, dus kunnen geen grote bestellingen doen.

Mijn moeders hondje eet vaak samen met die van ons, dus wij voeren graag hetzelfde. Haar hondje at alleen absoluut de barfmenu niet. En mijn moeder wilde graag een brokje erbij, omdat hij al 7jr gewend was dat er brokjes staan.
Na enig zoeken wat we hier kunnen kopen, hebben we Carnilover gekocht met rendier. Op zich mooi brokje. Ik zelf heb wel mn twijfels over brok voeren naast vlees, omdat brok heel eenzijdig is. Maar aan de andere kant vind ik het fijn en ''veilig'' dat daar alles in zit en je niet snel tekorten krijgt.

Nu vind ik toch dat de vacht minder is. Reutje krabt zich af en toe. Momenteel verharen ze iets minder, maar krabben vind ik een slecht teken. ( geen vlooien etc )

Het reutje zijn neus is wel weer mooi zwart.

Het zwarte teefje glanst altijd wel en ze hebben altijd genoeg energie etc.

Iemand ook ervaring met de groente en of fruit mixen die je bij diverse leveranciers van vers vlees kan bestellen?