Maya maakte een inschattingsfout..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Maya maakte een inschattingsfout..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 00:47

Zaterdag (gisteren al) zijn mijn vriend, een vriendin van mij en ik naar het kloosterbos gaan wandelen (gelegen in zelzate). Super tof bos en Maya vindt het ook helemaal geweldig! Maandag vertrek ik voor een maand naar Amerika dus ik dacht, ik verwen ze de laatste dagen nog eens met een uitstapje!

Heeft ze toch wel een blunder gemaakt, eentje die zelfs heel mooi op video staat in slow motion.. we wouden haar over een boomstam doen springen. Ging goed hoor, maar 1 keer maakte ze een serieuze inschattingsfout :') Arm ding belandde in de kolen waardoor haar vacht helemaal zwart zag. Gelukkig is alles oke met haar <3

Ik weet niet hoeveel meters breed ze daar springt.. maar ik verschiet zelf van haar cappaciteiten :))

Afbeelding

Afbeelding

Die eerste video is in ieder geval opgestuurd naar failarmy _O-
Reacties zijn altijd leuk :))

_Denise_

Re: Maya maakte een inschattingsfout..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 14:19

Hahaha dat filmpje. :') Leuke hond!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 14:54

Wat een supersprong! :')

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:03

Haha heerlijke filmpjes! Ook geweldig hoe honden zich niks aantrekken van hun val en doorgaan of er niks is gebeurd :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:05

Hahaha, ik had hem al voorbij zien komen op Facebook :j echt een geweldig filmpje _O-

Wel heel erg fijn dat het goed is afgelopen!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 15:38

xRaisin schreef:
Haha heerlijke filmpjes! Ook geweldig hoe honden zich niks aantrekken van hun val en doorgaan of er niks is gebeurd :')

Haha precies :')

Danielleeee_ schreef:
Hahaha, ik had hem al voorbij zien komen op Facebook :j echt een geweldig filmpje _O-

Wel heel erg fijn dat het goed is afgelopen!

Ja mag er niet aan denken dat ze een poot breekt erdoor := maar ja die hond is er op getraind om te vallen :') , ze gaat ook veel op haar bek als we met de frisbee spelen (meestal komt dat dan door het gras dat net wat hoger staat) :+
Lekker atletische hond wel :):)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:44

xTitanic schreef:
Ja mag er niet aan denken dat ze een poot breekt erdoor := maar ja die hond is er op getraind om te vallen :') , ze gaat ook veel op haar bek als we met de frisbee spelen (meestal komt dat dan door het gras dat net wat hoger staat) :+

Hahaha geweldig zo'n hond! Maar ben je nooit bang dat ze iets breekt? Of is ze door al het vallen zo flexibel geworden dat ze niks meer breekt? :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 15:48

Danielleeee_ schreef:
xTitanic schreef:

Hahaha geweldig zo'n hond! Maar ben je nooit bang dat ze iets breekt? Of is ze door al het vallen zo flexibel geworden dat ze niks meer breekt? :')

Ze is nog nooit iets tegengekomen (ze is 6 jaar).. maar tis niet echt vallen bij die frisbee, eerder een soort koprol waarbij ze overkop gaat :+ het gebeurt gemiddeld 2 keer per sessie :+ Zou het maar jammer vinden moest ik dat van haar afpakken omdat ik bang ben dat ze iets zou overkomen ;) ze doet het zo graag :P