ik zit sinds 2 jaar ong. en de wereld van perzen.
en heb dit jaar mijn eerste nest mogen verwelkomen.
meet mama monster (ciweans cherry)

en de vader is groot europees kampioen miriqajo's drop shot van cattery maqusi.
een knappe zwarte vent met bruin/kopere ogen
(hij hoeft in ned. nog 2X en duistsland/frankrijk 1X gekeurd te worden voor wereldkampioen.) .
de bevalling ging vrij vlotjes al moest ik na 2 dagen het zwakste kitten opgeven (deze werd als laatst geboren en was vanaf begin eigenlijk al zwak maar leek wel beter te gaan.)
het was wat stressen de eerste week.
maar het tij keerde en de 2 andere groeide als kool en leerde dagelijks nieuwe dingen.
een poesje pohebo's bagheera (zwart met bruin/koper ogen.)

en een kater pohebo's ikki (zwart/wit met bruin/koper ogen)

de kater is gereserveerd en eigenlijk al verkocht.
het poesje houd ik zelf om mijn geheel eigen lijn mee door te kunnen zetten.

en dan kom je natuurlijk bij dit topic...
met baggie wil ik naar show en wel 18 sept. naar rotterdam.
ik heb min eigen vereniging en de organiserende vereniging al plat gemaald over het wel en wee.
wat kan je verwachten en wat moet er mee.
maar het leek me ook handig en leuk om hier ook met de mede showers over te praten en hier ook onze trots te kunnen tonen.
zo ben ik nog veelal opzoek naar poest en boen tips.
ik doe ze nu in bad met een drupje dreft (wat ik persoonlijk niet geweldig vind gezien het niet voor dieren bedoeld is) en spoel ze goed na .
ik weet dat er vaak talk poeder word gebruikt (bij teveel word je gediskwalificeerd) dus hoe doen jullie dat .
nemen jullie nog speciale dingen mee zoals eten/drinken voor jezelf ?
ik zou het leuk vinden als we elkaar hier dus kunnen helpen en dingen kunnen delen.
met moeders hoef ik in iedergeval niet te gaan .

die heeft een hekel aan drukte (is eenkennig) en zeker aan wassen en tutten (kamen als ze krols is is dan wel weer handig

het is voor mij wel een geweldige kat verder, met een geweldig leuk karakter.
en de kittens nemen wel trekjes over (zoals baggie vandaag het geleerd dat van hard mauwen de deur vast wel open gaat

wel ik hoop dat we wat aan elkaar kunnen hebben en onze trotsen hier kunnen delen en ik hoop september hier een trotse foto te kunnen tonen .