[Volg] Dorian Gray opweg naar geluk en liefde.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

[Volg] Dorian Gray opweg naar geluk en liefde.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 09:03

Dit is Dorian Gray:

Afbeelding

En dit is Mr Pur

Afbeelding

Dorian Gray is de zoon van onze main coon die een hallve main gedekt heeft. hij heeft altijd in Huissen bij mij en mijn vader gewoond.
Daar woonde hij met een lief ander katje Mr Pur. dat was toen zijn beste vriend maar helaas ging die verhuizen met mij mee.
Mijn vader had nog 3 andere katten waaronder de vader van Gray. Hij kreeg daar ook niet de aandacht die hij verdient. Hij werd niet geknuffeld terwijl het een onwijze knuffel is.
Hij is helemaal zijn glans verloren hij was altijd heel vrolijk en blij en nu is het een hoopje ellende. En nu hoop ik dat hij weer zo opbloeit!

Helaas na de verhuizing van Mr Pur ging alles mis en stond Gray er alleen voor.
Er werd veel gevochten en soms mocht hij niet eens bij het eten.
Van de machtige vrolijke kat is niet heel veel meer over gebleven... Hij is zo zwak dat hij niet eens meer kan springen en net 3 passen kan lopen.
Toen ik hoorde dat het thuis zo slecht ging met hem heb ik besloten hem op te halen.

In de hoop dat hij hier lekker kan aansterken en weer lekker de oude kan worden. Er is helaas geen buiten maar ze kunnen wel lekker met het lijntje op het dak.

Hij is er nu 2 dagen en het gaat al wel een stukje beter. Hij eet zelfstandig en slaapt enorm veel het springen lukt niet. Maar dat is voor nu een doel voor later.
Wel moet er nog de rangorde bepaald worden met mijn andere kat. Alleen is hij zo zwak dat hij gewoon gaat liggen. En Mr Pur de hufter die hij is springt er gewoon op.
En hij heeft niet de kracht om iets terug te doen, dit vond ik een beetje sneu dus heb ik besloten om ze alleen samen te laten als ik er bij ben.
Dit zodat Gray aan hem kan wennen maar nog niet hoeft te vechten want daar is hij nu te zwak voor.
Hij slaapt en leeft voorlopig als ik weg ben apart zodat hij goed kan eten en drinken. En natuurlijk heel veel slapen.

Volgen jullie hem mee?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 12:41

Vandaag hebben beide heren samen gegeten terwijl ik erbij zat.
Het ging goed er was geen geblaas en geen nijd. Ze roken wel even aan elkaar maar dat was het dan ook. Nu hopen dat het beter blijft gaan, Gray wil wel steeds onder de bank liggen en komt er alleen onderuit als je hem pakt.
Je moet hem ook pakken voor het eten. Dus dat is een werk puntje maar dat komt denk ik wel goed.

Afbeelding

Vanmiddag ga ik helaas weg en vanavond ook dus dan zit hij in de andere kamer.
Wel hoop ik vanavond op tijd terug te zijn om hun nog even samen te laten.

secricible

Re: [Volg] Dorian Gray opweg naar geluk en liefde.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:53

ach gossie, arm ding. Hopelijk snel weer beter, succes!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 10:01

Vandaag en gister hebben ze wederom samen gegeten.
Helaas zit Gray nogsteeds onder de bank maar hij durft soms wel wat rond te lopen. Dus dat komt wel goed, helaas hebben ze eergisternacht gevochten en wilde het oogje van Gray niet open.
Toen ik het beter bekeek bleek het minder erg als verwacht. En toe ik het schoon had gemaakt ging het weer open.

Wel bromt hij nog veel en ook tegen ons dus we laten hem vooral met rust. In de hoop dat hij snel went aan zijn nieuwe omgeving.