En dit is Mr Pur

Dorian Gray is de zoon van onze main coon die een hallve main gedekt heeft. hij heeft altijd in Huissen bij mij en mijn vader gewoond.
Daar woonde hij met een lief ander katje Mr Pur. dat was toen zijn beste vriend maar helaas ging die verhuizen met mij mee.
Mijn vader had nog 3 andere katten waaronder de vader van Gray. Hij kreeg daar ook niet de aandacht die hij verdient. Hij werd niet geknuffeld terwijl het een onwijze knuffel is.
Hij is helemaal zijn glans verloren hij was altijd heel vrolijk en blij en nu is het een hoopje ellende. En nu hoop ik dat hij weer zo opbloeit!
Helaas na de verhuizing van Mr Pur ging alles mis en stond Gray er alleen voor.
Er werd veel gevochten en soms mocht hij niet eens bij het eten.
Van de machtige vrolijke kat is niet heel veel meer over gebleven... Hij is zo zwak dat hij niet eens meer kan springen en net 3 passen kan lopen.
Toen ik hoorde dat het thuis zo slecht ging met hem heb ik besloten hem op te halen.
In de hoop dat hij hier lekker kan aansterken en weer lekker de oude kan worden. Er is helaas geen buiten maar ze kunnen wel lekker met het lijntje op het dak.
Hij is er nu 2 dagen en het gaat al wel een stukje beter. Hij eet zelfstandig en slaapt enorm veel het springen lukt niet. Maar dat is voor nu een doel voor later.
Wel moet er nog de rangorde bepaald worden met mijn andere kat. Alleen is hij zo zwak dat hij gewoon gaat liggen. En Mr Pur de hufter die hij is springt er gewoon op.
En hij heeft niet de kracht om iets terug te doen, dit vond ik een beetje sneu dus heb ik besloten om ze alleen samen te laten als ik er bij ben.
Dit zodat Gray aan hem kan wennen maar nog niet hoeft te vechten want daar is hij nu te zwak voor.
Hij slaapt en leeft voorlopig als ik weg ben apart zodat hij goed kan eten en drinken. En natuurlijk heel veel slapen.
Volgen jullie hem mee?