Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SternPhoto schreef:300 gram ?? Die van mij heeft ook zelfde voer weegt t zelfde maar eet 800 gram per dsg. Is een koningspoedel trouwens
Mizora schreef:SternPhoto schreef:300 gram ?? Die van mij heeft ook zelfde voer weegt t zelfde maar eet 800 gram per dsg. Is een koningspoedel trouwens
Mijn eigen poedels moeten ook flink meer eten dan de verpakking. Het is de moeite waard om dan te kijken waar relatief veel kcal in zitten, voer gaat van 3500kcal/kg tot 4300kcal/kg (±20% verschil).
Qua richtlijn is het normaal 1-1.2% lichaamsgewicht aan goede kwaliteit brok (waar TOtW onder valt). Ik heb een tijdje TotW gevoerd en het was prima voer. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op nutro choice omdat alle honden bij ons thuis dat mogen hebben, het er ontzettend goed op doen en goed betaalbaar is.
T3mptati0n schreef:Jep 2x150 gramtis een pitbull en blijft zo perfect op gewicht!
SternPhoto schreef:T3mptati0n schreef:Jep 2x150 gramtis een pitbull en blijft zo perfect op gewicht!
Mijn kleinste eet 100 gram per keer. Vindt t voor een pit echt weinig. Mijn zus voert dit ook en heeft een bully xxl en een gwn pit maar die krijgt 400/500 gram per keer. Die is mooi gespierd en niet dik. Daarom stond ik er van te kijken van 300 gram.