17 juli halen mijn vriend en ik onze franse bulldog puppy op

Dit wordt onze eerste eigen hond en ook al zijn we beide vanuit thuis opgegroeid met honden is dit toch heel anders.
Ik heb altijd al een voorkeur gehad om KVV te voeren. Vroeger thuis werd dit niet gedaan voornamelijk vanwege de kosten en het plaatje van hij doet het toch ook prima op de brokken.
Pup krijgt bij de fokker brok en KVV en wij krijgen dit ook mee naar huis wanneer wij hem ophalen.
Ik wil graag brok en KVV voeren ipv volledig KVV omdat ik dit vanuit praktische redenen wil doen.
Hond zal vaak mee naar verschillende plekken gaan en dan is het toch makkelijker om een zakje brokjes mee te nemen dan dat je met je koeltas gevuld met KVV over straat moet

Ik begreep dat je 5 diersoorten per maand moet voeren om aan de juiste behoefte te voorzien.
Tevens heb ik ook gelezen dat als je KVV in combinatie met brok voert je het beste geperste brokken kan voeren.
Ook heb ik een voerschema gevonden met hoeveel gram KVV een pup nodig heeft en hoeveel een volwassen hond nodig heeft.
Zijn er bokkers die mij misschien nog wijzer kunnen maken?
En zouden jullie willen delen wat je voert en waarom?
Misschien hebben mensen ook wat tips met webshops waar je het het beste kunt bestellen?
Ik weet dat het altijd afwachten is of onze hond het er "goed" op doet, maar heb toch een sterk voor gevoel dat het een goede keuze wordt om dit onze hond aan te bieden.